هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند. نور سفید به تقویت پوست تضعیف شده میپردازد پوست را از حالت شلی درآورده و تقویت میکند پوست را با فواید بسیار ریلکس میکند. افزاینده متابولیسم و انرژی سلولها که نقش به سزایی در بهبود سلامت پوست دارد.

  • حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند.
  • این سری ها عبارتند از چکش سرد ، پاک کننده صورت آکواپیل ، اتوی صورت ، سری اولتراسوند ، اسپری هیدراته پوست ، میکرو جریان یا آر اف مولتی پولار .
  • این دستگاه روشی ظریف، غیرتهاجمی و کارآمد برای حذف جوش های سرسیاه است زیرا سلول های مرده پوست را مکیده و جوش های سرسیاه را تخلیه می کند.
  • این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود.
  • بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی).

Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. پوست انسان روزانه در معرض آلودگی، استرس و آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد.

هیدرو درمابراسیون روشی است که در آن پوست با ملایمت درمان می شود و به پوستی پاک تر و روشن تر منجر می گردد. این درمان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی است و اکثر افراد به خاطر نتایج کارآمد عاشق این درمان می‌شوند. این فناوری روز به روز توسعه می یابد و درمان های موجود برای درمان پوست با واتر جت رو به افزایش است.

هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود. در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است.

۱٫ تمیز کردن مرطوب شده Mydra

سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد.

لیزر صورت و بدن

دستگاه هیدروفشیال یک دستگاه میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان میباشد که برای مراقبت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پاکسازی کامل پوست را انجام میدهد و این دستگاه در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد. تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود.

این درمان نه تنها برای افراد دارای مشکلات پوستی توصیه می شود بلکه می تواند برای افراد بدون مشکلات پوستی نیز استفاده شود. برای این دسته از افراد، این دستگاه به حفظ تون و ساختار پوست کمک می کند. دستگاه هیدرافیشیال برای افراد خواهان خدمات ترمیم پوست یا تعادل چربی پوست نیز مناسب است. ولی در دنیای امروز به خاطر مواد شیمیایی و پاکسازی نادرست، پوست ما با مشکلات زیادی روبرو می شود.

رنگ

به کارگیری پرتو LED- استفاده از پرتو LED پس از هیدروفیشیال دارای مزایای بسیاری برای پوست می‌باشد. در این روش از پرتوهای خاصی جهت ارسال انرژی به منظور تقویت رشد سلول و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست استفاده می‌شود. استفاده از پرتو LED سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک و نشانه‌ها سالخوردگی می‌شود. انجام هیدرودرم صورت آنتی اکسیدان‌های اساسی، پپتیدها و مواد آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می‌کند.