هیدروفیشیال چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟ دکتر هنرور

اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست. این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند. پاک کننده صورت دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 7 کاره ، به صورت غیرتهاجمی و بدون درد به لایه برداری، پاکسازی، استخراج و آبرسانی پوست می پردازد.

  • کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است.
  • این روش ایمن است و بنابراین، نیازی نیست که همیشه از پوستتان مراقبت کنید.
  • هزینه هیدرودرم (هیدروفیشیال) صورت بستگی به فاکتورهایی مثل تعداد جلسات درمانی دارد.
  • محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند.

یکی از معایب میکرونیدلینگ تهاجمی بودن آن است که می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و احتمال عفونت کردن پوست را افزایش می دهد. این نور خوش رنگ، به لایه های پوست نفوذ می کند که باعث ایجاد و تولید سلول های جدید می شود که همین امر باعث کاهش چین و چروک های پوست می شود. برای خلاص شدن از چین و چروک های پوستی و پیری زودرس، سایان سنتر دسته درما افدستگاه هیدروفیشیال(هیدرافیشیال) را با بهترین کارایی به شما معرفی می کند . مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت…

با استفاده از اثر قدرتمند حباب های کوچک، این درمان لایه خارجی پوست را هدف می گیرد که منجر به پوستی جوان و صاف می شود. همچنین، به شکل دهی و سفت سازی پوست شل در گونه کمک کرده و از ایجاد غبغب جلوگیری می کند. پالایش پوست توسط استخراج ناخالصی ها بوسیله نوک جذب پوستی مبتنی بر خلاء انجام می شود در حالی که بطور همزمان پوست سالم را با سرم فعال شستشو می دهد. این دستگاه بصورت عمقی پوست را تمیز می کند، بطور کامل آن را لایه برداری می کند و محافظت آنتی اکسیدان ارائه می دهد.

خطرات و  عوارض هیدرودرم (هیدروفیشیال)

برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

برندهای محصولات

ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند. رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است).

به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید. با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند. نور سبز هایپر پیگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان میکند. شما نیازی به کمک حرفه ای یا مشاوره تخصصی ندارید و فقط با کمک راهنمای کاربر می توانید از آن استفاده کنید. همچنین، این روش ایمن و بدون درد است بنابراین، نیازی نیست درباره پیامدهای آن نگران باشید.