هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ

یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد. اما ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، لکه های صورت، چین و چروک ها و .. بستگی به عمقشان ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی داشته باشند.

  • منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر میشود که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک میکند.
  • می‌توانید این درمان را در خانه انجام دهید؛ فقط کافی است از راهنمای کاربر پیروی کنید.
  • هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند.
  • با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال را امتحان کنید.
  • این روش درمانی بسیار قابل تنظیم است و می تواند برای انواع مختلفی از پوست ها بدون هیچ محدودیت خاصی مورد استفاده قرار داد .
  • این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند.

قلم هیدرودرم چند سَری مختلف دارد که استفاده از هر یک از آن‌ها عمل خاصی را روی صورت انجام می‌دهد. استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت. در این روش از انواع مشخصی از پرتوها که حاوی انرژی هستند برای تقویت رشد سلول‌ها استفاده می‌شود در حالیکه موجب می‌شود تا تولید الاستین و کلاژن پوست نیز افزایش یابد. با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.

هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس یا هیدروفیشیال موتور سنگین مدل 2021 professional

سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند. •تا 24 ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. طول موج “آبی”423 نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، 1 میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب.

دسته تفنگ اسپری اکسیژن هیدروژن (H2O :

این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد. این دستگاه با افزایش جذب مواد مغذی فولیکول مو را تقویت می کند و عرضه طولانی مدت مواد مغذی به پوست را فراهم می کند. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند.

در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد.

کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد دکتر هنرور با تجربه ای بیش از یک دهه مجهز به بهترین دستگاه های دنیا و کادر پزشکی مجرب می باشد. خدمات ما در کلینیک هنرور بر سه پایه اصلی مراقبت ، تشخیص و درمان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند.

در این مرکز خدماتی از قبیل هیدروفیشیال پوست نیز در بهترین سطج ممکن انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید. احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند.

در نتیجه، پوست جوان تر و صاف تر نمایان می‌شود و منافذ بزرگ ظاهری کوچک تر و روشن تر خواهند داشت. این درمان انسداد منافذ را برطرف کرده و اندازه منافذ پوستتان را کاهش می دهد. این عفونت ها منجر به آکنه، جوش ها، حساسیت پوستی و فولیکولیت می شوند. البته چند مشکل پوستی خاص وجود دارد که موقتی بوده و بسیار شایع هستند. این مشکلات موقتی شامل رنگدانه سازی، تشکیل منافذ پوستی، خشکی پوست، جوش سر سیاه، زبری پوست و پیری پوست هستند.

این مطلب بیان شد، هیدروفیشیال برای پوست فواید بسیاری دارد و جای تعجب نیست که در میان مردم محبوب شده است. در صورتی که به مشکلات و بیماری‌های پوستی خاصی دچار نیستید، این روش را امتحان کنید. همچنین اگر تجربه‌ای در مورد هیدرودرم صورت دارید می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند. از این رو، بهتر است ابتدا مواد موجود در سرم‌ها و لوسیون‌ها را بررسی کرده و سپس به سراغ انجام این روش بروید. بهترین ویژگی هیدروفیشیال این است که دوره نقاهت ندارد و تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.

برای پوشاندن ناحیه هیدرودرم ‌شده می‌توانید از ضد آفتاب‌های حاوی SPF بالا (حداقل ۴۰) و وسایل محافظتی مانند چتر و کلاه های لبه‌دار استفاده نمایید. البته باید توجه داشت که افرادی که دچار بثورات فعال پوستی، زخم‌های باز روی صورت، آفتاب سوختگی یا روزاسه هستند؛ باید از انجام این روش خودداری نمایند. نکته مهم دیگر این است که قبل از اقدام به انجام روش هیدرودرم صورت باید از سلامت پوست خود کاملا مطمئن باشید؛ زیرا افرادی که دچار زخم های باز و بثورات پوستی هستند نمیتوانند از این روش استفاده کنند.