هیدروفیشیال چیست و کاربرد هیدروفشیال انواع دستگاه هیدروفیشیال سوپر فیشیال چند کاره

امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. بلافاصله پس از انجام هیدرودرم صورت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. دلیل این امر این است که ناحیه تحت درمان ممکن است مستعد آسیب آفتاب باشد.

  • بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف به استفاده از محصولات پوستی تولید شده با مواد شیمیایی فراوان روی می‌آورند؛ غافل از اینکه چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای تمام بدن زیان‌بار خواهند بود.
  • این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است.
  • این ابزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد.
  • BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد.
  • همچنین، به پاکسازی عمیق کمک می کند و در این زمان بستر پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
  • همچنین هیدروفیشیال با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است.

اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند. سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند. اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست.

فواید هیدروفیشیال پوست چیست؟

در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همه آنچه باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید، گفته شد. اکنون بی شک ترغیب شده اید که روش هیدروفیشیال را برای زیبایی و سلامتی پوستتان امتحان کنید. توصیه پایانی ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. بی شک با مطالعه ابتدای مطلب و دانستن این که هیدرودرم پوست چیست، به این مسئله هم پی بردید که فواید این روش درمانی برای پوست بی شمار است. در ادامه به چند مورد از خواص و فواید بی نظیر هیدروفیشیال پوست خواهیم پرداخت. پوست شما را لایه برداری می کند و موجب از بین رفتن پوست های مرده می شود و پس از مدتی شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوست خود می باشید .

این روش از اکسیژن و آب برای پاکسازی پوست استفاده می کند که با درد و حساسیت ناچیزی همراه است. در اینجا، مولکول های آب فوق- ریز محلول های مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می کنند و مستقیما با پوست برهمکنش می دهند که به حذف رنگدانه از پوست کمک می کند. اما اگر برای مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش ، آکنه و لکه های صورت رو به استفاده از این روش درمانی آورده اید، باید بدانید که تعداد جلسات درمانتان بسته به شدت عارضه افزایش پیدا خواهد کرد. اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوستشان هستند و میخواهید، با کاهش روند پیری به پوست شفاف و یک نواخت دست پیدا کنید، توصیه میشود از جلسات درمانی ماهانه استفاده کنند. لازم است بدانید، هر جلسه هیدروفیشیال حداقل 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه طول می کشد. از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد.

التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند. رابوطب، نماینده فروش تجهیزات پزشکی زیبایی و لاغری، با سال‌ها تجربه در تست و فروش این تجهیزات، به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، اقدام به فروش آن‌ها با کیفیت اصلی نموده است. مراقبت از پوست در قبل و بعد از درمان اریترودرما و ضد- پیری ارائه می دهد. به دلیل فشار خلاء، تنها فرآیند ترکیب و جذب شروع می شود که منجر به حذف ضایعات متابولیک می گردد و ظاهری روشن و جوان تر به پوست می دهد.

هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس یا هیدروفیشیال موتور سنگین مدل 2021 professional

سفیدسازی و بافت پوست را از طریق کاهش رنگ پریدگی و زردی پوست تقویت می کند. این درمان برای هر دو جنس مونث و مذکر در تمام گروه های سنی مناسب است. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است. دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. دستگاه فرکانسی 4 سری پرتابل جزو بهترین محصولات هیدروفیشیال می باشد.

۲٫ دسته سونوگرافی: ترویج میکروسیرکولاسیون ، احیای پوست

نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند! درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. هم هیدرودرم (هیدروفیشیال) و هم لایه‌برداری شیمیایی سلول‌های مرده را از بین می‌برند. لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق. در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود.

هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید. این درمان جدیدترین پیشرفت در روش های جوانسازی پوست بدون لیزر است. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند. زمانی که منافذ تمیز شده و کوچک تر شدند، بافت پوست صاف تر شده و جوان تر بنظر می رسد.

هیدرو درمابراسیون یک روش ملایم با تهاجم کمتر است که برای توزیع رطوبت، پپتیدها و سرم در پوست استفاده می شود تا به لایه برداری و حذف سلول های مرده کمک کند. عمدتا از هیدرو درمابراسیون برای افزایش آبرسانی در پوست خشک و تحریک شده استفاده می شود. این دستگاه با حذف سلول های مرده پوست را سفید می کند و همچنین، مواد مغذی مختلف را به پوست عرضه می کند.