هیدروفیشیال چیست و کاربرد هیدروفشیال انواع دستگاه هیدروفیشیال سوپر فیشیال چند کاره

افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد. همچنین، برای افراد دچار عفونت های جدی مانند طاسی سبوره ای، فولیکولیت و پوست آلوده به مایت ها توصیه می شود و مراقبت قبل و بعد از جراحی برای بازسازی پوست از طریق جراحی ابلیتیو و غیر- ابلیتیو ارائه می دهد. انواع دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو مرکزی موجود است.

  • اگر این محصول را خریداری کرده‌اید و یا تجربه استفاده از آن را دارید، می‌توانید نظر خود ثبت کنید.
  • در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود.
  • این روش از آب و اکسیژن برای کسب نتایج موثر استفاده می کند بنابراین، زمانی که به لایه عمقی پوست نفوذ می کند هیچ دردی تولید نمی شود.
  • دستگاه هیدرافیشیال برای افراد خواهان خدمات ترمیم پوست یا تعادل چربی پوست نیز مناسب است.
  • از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … .

از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند. تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد. لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید.

لیفت صورت

این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود. همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است. در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود.

لیفت کردن پوست

زیرا با نفوذ مواد شیمیایی به داخل پوست و ایجاد آکنه و لک و مک بر روی پوست، تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان به سالن ها و کلینیک های زیبایی رو به افزایش رفته است. در نوع ۷ کاره فقط هندپیسهای مختلف پاکسازی و جوانسازی تعبیه شده است. هیدرودرم پوست را محکم می‌کند، سلول‌های مرده را از بین می‌برد، اندازه منافذ باز را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود پوستتان جوان‌تر به نظر برسد. هیدرودرم پوست قادر است منافذ پوست را به طور عمقی تمیز کرده و از بروز آکنه و انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید جلوگیری نماید.

در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند. این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود. هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند. خرید دستگاه هیدروفیشیال مناسب و استاندارد در کیفیت عمل جوانسازی پوست بسیار موثر است. اگر از چین و چروک‌ها، تیرگی پوست، جای جوش و انواع جوش‌های سر سیاه و سر سفید خسته شده‌اید؛ هیدروفیشیال بسیار برای شما کاربردی خواهد بود.