پالی‌گان ماتیک سابق Polygon MATIC آسان بیت کوین

پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است.

  • صرافی ایران بایننس با امکان خرید و فروش 600 نوع ارز مختلف و پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین این صرافی هاست.
  • لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت.
  • برای خرید ماتیک از صرافی ایرانی پی ام ایکس چنج بر روی گزینه خرید ماتیک کلیک کنید و در صفحه اصلی اقدام به خرید نمائید.
  • هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است.
  • توجه نمایید در این نوع فروش، تایید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می شود.

کوین‌نیک مارکت دستیار شما در دنیای ارزهای دیجیتاله در این راه هر کاری از دستش بربیاد برای بهبود تجربه‌های خرید و فروش رمزارز انجام می‌ده. شبکه‌های زیادی هستند که به عنوان لایه دوم، سعی در حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم دارند. ماتیک هم یکی از همین شبکه‌ها بود که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و که از تکنولوژی مشابه رقبا برای رفع این مسئله استفاده می‌کرد. اما تغییر نام ماتیک به پالیگان، تنها به یک اسم خلاصه نمی‌شود، بلکه تکنولوژی پش این شبکه هم تغییر کرد تا نسبت به سایر رقبا، بهترین روش ممکن را برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم ارائه دهد. پالیگان که در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد، از مکانیسم توافق عام اثبات سهام برای تامین امنیت تراکنش‌ها استفاده می‌کند. اطلاعات تراکنش‌ها در این لایه دوم دائما در زنجیر اصلی اتریوم منتشر می‌شوند تا درستی اعتبارسنجی تراکنش‌ها در پالیگان را تضمین کنند.

چه تعداد توکن پالیگان (MATIC) در گردش است؟

نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد. این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند. ناگفته نماند که تیم توسعه‌ دهنده پالی گان محدود به این سه نفر نیست و این سه، به‌عنوان رهبر تیم توسعه ‌دهنده پالیگان فعالیت می‌کنند.

Polygon(MATIC)

البته هنوز مشخص نیست که توکن ماتیک خارج از مرزهای پالیگان در شبکه‌های اتریوم و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قابل استفاده قرار خواهد گرفت یا نه. با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است.

تغییرات قیمت ماتیک (پالیگان)

شخص دوم تیم پالیگان، سندیپ نیلوال است که در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد پروژه فعالیت دارد. پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند. جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند. چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد. توجه نمایید در این نوع فروش، تایید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می شود.