پالیگان ️ ماتیک ارز ماتیک ️ ارز دیجیتال ماتیک ماتیک کوین کافه ارز

ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا.

  • صرافی استرالیایی ارزهای دیجیتال Swyftx اعلام کرد که درجهت آماده‌شدن برای «سناریوی بدترین حالت» درنتیجه فروپاشی صرافی FTX و احتمال افت حجم کلی معاملات در سال آینده، ۹۰ نفر از کارکنان خود را برکنار کرده است.
  • آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است.
  • بر اساس پیش‌بینی‌های سایت Wallet Investors، انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ این ارز دیجیتال به ۱٫۵ دلار برسد، در حالی که برای سال ۲۰۲۵، ممکن است از مرز ۷ دلار عبور کند.
  • پلتفرم پالیگان، صرفا برای ایجاد یک دارایی دیجیتال به وجود نیامده است، بلکه یکراه حل لایه ۲برای افزایش مقیاس پذیری و کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم (گس اتریوم) است.

بعد از ثبت نام و احراز هویت با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، وارد بخش بازارها شوید. پس از انتخاب بازار MATIC و بررسی قیمت‌های لحظه‌ای مطابق با بازارهای جهانی، می‌توانید سفارش خرید متیک را با پایه ریالی یا دلاری ثبت کنید. نکته جالبی که در مورد ارز متیک و شبکه پالی گان وجود دارد، ارائه یک روش بهینه برای مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم است. همچنین شما می‌توانید، از این صفحه برای ثبت سفارش‌های خرید و فروش و اطلاع از قیمت ارز متیک در والکس استفاده کنید.

کوین‌نیک مارکت دستیار شما در دنیای ارزهای دیجیتاله در این راه هر کاری از دستش بربیاد برای بهبود تجربه‌های خرید و فروش رمزارز انجام می‌ده. شبکه‌های زیادی هستند که به عنوان لایه دوم، سعی در حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم دارند. ماتیک هم یکی از همین شبکه‌ها بود که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و که از تکنولوژی مشابه رقبا برای رفع این مسئله استفاده می‌کرد. اما تغییر نام ماتیک به پالیگان، تنها به یک اسم خلاصه نمی‌شود، بلکه تکنولوژی پش این شبکه هم تغییر کرد تا نسبت به سایر رقبا، بهترین روش ممکن را برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم ارائه دهد. پالیگان که در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد، از مکانیسم توافق عام اثبات سهام برای تامین امنیت تراکنش‌ها استفاده می‌کند. اطلاعات تراکنش‌ها در این لایه دوم دائما در زنجیر اصلی اتریوم منتشر می‌شوند تا درستی اعتبارسنجی تراکنش‌ها در پالیگان را تضمین کنند.

وب سایت تتر ایران این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ماتیک و سایر رمز ارز ها را مشاهده کرده و با بهترین قیمت به خرید و فروش ارز رمزنگاری شده ماتیک بپردازند. ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است. با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل والکس از اپ استورهای معتبر، برنامه را اجرا کنید.

معرفی رمزارز ماتیک

اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است. بالاترین قیمت ارز دیجیتال ماتیک، در تاریخ 27 دسامبر 2021 (6 دی 1401) معادل 2.92 دلار بوده که اکنون اختلاف بسیاری با آن دارد.

البته هنوز مشخص نیست که توکن ماتیک خارج از مرزهای پالیگان در شبکه‌های اتریوم و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قابل استفاده قرار خواهد گرفت یا نه. با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است.

ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم

نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد. این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند. ناگفته نماند که تیم توسعه‌ دهنده پالی گان محدود به این سه نفر نیست و این سه، به‌عنوان رهبر تیم توسعه ‌دهنده پالیگان فعالیت می‌کنند.

از بین بنیان‌گذاران ارز متیک و شبکه پالی گان، Jaynti نقش کلیدی و مهمی را در اجرای پلاسما و سیستم WalletConnect در اتریوم ایفا کرده است. همچنین، Sandeep Nailwal با سابقه قابل توجه در برنامه‌نویسی، یک کارآفرین موفق در حوزه بلاک چین است و در کنار دو عضو دیگر فعالیت می‌کند. در این میان، Anurang Arjun تنها شخصی است که در حوزه برنامه‌نویسی فعالیتی ندارد و به عنوان مدیر باسابقه شناخته می‌شود؛ او در بخش‌های مختلفی از شرکت‌هایی همجون Cognizant Technologies فعالیت داشته است.

آینده نامعلوم رمزارزها در نگاه اقتصاددان برنده نوبل!

همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند. بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود. خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود. آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد.

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است. حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است. ارز ماتیک روی بسترهای ERC-20 و , Polygon,BEP-20, Solana راه اندازی شده و به ترتیب کیف پول های زیر بهترین کیف پول برای نگهداری آن است. و همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد خرید رمز ارز در این نوع کیف‌پول‌ها هزینه زیادی برای کاربران خواهد داشت.