کاشت ناخن و حکم شرعی آن آیا کاشت ناخن حرام است؟ مجله تصویر زندگی

روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. ما در این بخش از زیبامون دات کام اطلاعات کامل و مفیدی رو در رابطه با انواع کاشت ناخن، روشهای مختلف کاشت ناخن و غیره در اختیارتون قرار دادیم.

  • پس از چسباندن فرمر به سطح ناخن، از ضدقارچ استفاده کرده و سپس پرایمر بزنید.
  • از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.
  • شناخت محیط کار از مباحث اولیه آموزش کاشت ناخن است که باید به آن دقت کرد.
  • در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید.

اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است. استون را درون ظرفی بریزید و دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف 6 تا 7 دقیقه نگه دارید. حدالامکان در محیط هایی شنا کنید که از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

طراحی ناخن با دست

رابینسون توضیح می‌دهد که سیانواکریلات‌ها، خانواده‌ای از چسب‌های اثرگذار و قوی هستند. پودر غوطه ور را می‌توان به عنوان یک رزین مبتنی بر چسب در نظر گرفت که وقتی در معرض هوا قرار می‌گیرد، سخت می‌شود. در دوره ی آموزشی باید نحوه صحیح حرکت قلم و ایجاد سطح درست بر روی ناخن آموزش داده شود. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود.

عوامل ترک خوردن مواد کاشت ناخن

هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. برای این کار اول باید یک لایه لاک به عنوان پایه روی ناخن زد. سپس شابلون را روی ناخن می­گذاریم و لاکی را که می­خواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب کنیم، روی شابلون می­زنیم. نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود. بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند.

با یادگیری فرم صحیح روی ناخن و زاویه صحیح و جهت درست حرکت سرسوهان می توانید این فرم را به طور صحیح و زیبا ایجاد کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. به دلیل اینکه کاشت ناخن موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود بهتر است در طولانی مدت از کاشت ناخن استفاده نکنید. حداقل هر 3 ماه یکبار مواد کاشت را برداشته و به ناخن های خود استراحت بدهید. برای انجام کاشت ناخن باید به نکات مهمی توجه کنید که از عوارضی مانند عفونت های قارچی، اگزما و … پس از کاشت جلوگیری کرده باشید.

انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب آن

بعضی افراد بعد از مدتی سعی می‌کنند با ناخن‌گیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند. ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود. گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد.

برای اطلاع از آدرس دقیق شعب سالن زیبایی نانا به لینک زیر مراجعه کنید. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد. ابتدا در ظرف مانیکور یا هر ظرف دیگری که بتوانید دستتان را در آن قرار دهید مقداری استون بریزید. دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف بکنید و 6 تا 7 دقیقه نگه دارید. اگر از ناخنهای کاشته تان خسته شده اید نگران نباشید چرا که شاید فکر کنید تا ابد باید با همین ناخنها کنار بیایید اما اینطور نیست. به شما یاد خواهیم داد چطور کاشت ناخنتان را از بین ببرید.