کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک

کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است. این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود. تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. یکی از این روش‌های غیر‌اصولی تزریق کرم پودر دائمی یا مزو وایت است.

  • تکنیک مزووایت برای کل بدن بکار میرود اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به صورت می باشد.هزینه مزووایت صورت بسته به موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستمزد تکنسین مربوطه، برند و محصول کرم پودر دائم متغیر می باشد نمی توان عدد واقعی را عنوان کرد.
  • این آرایش معمولاً ترکیبی از ۲ تا ۳ کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند.
  • این تکنیک با استفاده از روش میکرو‌نیدلینگ همراه با سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به زیر پوست تزریق می‌کند.
  • داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن.

سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک. استراتوم بازل – لایه زیرین که سلول های قدیمی را تقسیم کرده به سمت سطح پوست سوق میدهد . همینطور این لایه حاوی ملانوسیت ها ، سلول های تولید ملانین رنگدانه هستند .

کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟

انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند.

فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند.

چگونه می توانم لب هایم را بدون تزریق حجیم کنم؟ (حجم دهنده لب)

زمانی که به هر دلیل پوست شما دچار تغییر رنگ شد، لازم است تا از خنثی کننده‌های رنگ یا مکمل‌ها استفاده کنید. از فواید کرم پودر دائم می‌توان به مواردی مانند رفع کک و مک، از بین بردن تیرگی زیر چشم، کمک به جوانسازی پوست و درخشان شدن آن اشاره کرد. همچنین این روش برای تصحیح رنگ پوست بیماران مبتلا به سرطان و افرادی که ضایعات پوستی مانند زخم و جای سوختگی دارند نیز مناسب است. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد.

این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند . سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. اما زمانی‌که اقدام به تولید و تهیه کرم پودر در منزل می‌کنید تنها ممکن است به پوست خود آسیب بزنید و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای ازبین بردن عوارض و بهبود کیفیت پوست خود شوید که البته برخی ازاین عوارض به‌هیچ‌ عنوان درمان‌پذیر نمی‌باشند و ممکن است خطرات جانی نیز به‌همراه داشته باشند. توصیه می شود در صورت مشاهده هرگونه علائم غیر عادی سریعا به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.در برخی دیگر از موارد مشاهده شده است که مدتی پس از تزریق این نوع کرم پودر پوست فرد دچار قرمزی شدید و تاول های بزرگ و خونریزی شده است که باید در این صورت نیز به پزشک مراجعه کرد. پس از آنکه مراحل مقدماتی کار به اتمام رسید مزو وایت شروع می شود.

در واقع استفاده کرم پودر روی پوست باعث می گردد که پوستی یکدست و بدون لک داشته باشیم و هر ساعت از شبانه روز بتوانیم از داشتن پوستی صاف و بدون لک و رنگ دلخواه لذت برید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است توسط پیگمنتر مبتدی و غیر حرفه‌ای رخ دهد، تغییر رنگ است. این مشکل معمولا ۲ هفته پس از تزریق اتفاق می‌افتد و اگر سریعا به شخص حرفه‌ای مراجعه نکنید، امکان تعویض دوباره‌ی رنگ، مشکل جدی‌تری برای شما خواهد شد! برای جلوگیری از این موضوع، پیگمنتر باید از رنگ‌های خنثی کننده و مکمل نیز استفاده کند و از تزریق یک رنگ (حتی فقط یک رنگ روشن) خودداری کند. یک پیگمنتر با‌تجربه و حرفه‌ای با پیش‌بینی این موضوع می‌تواند از این عارضه جلوگیری کند.

کرم پودر دائم در اصل جزیی از لوازمی است که برای آرایش کردن مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع کرم که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرد به شکل معمول دارای رنگ های بسیار عالی با توجه به رنگ صورت است و اما آموزش کرم پودر دائم توسط کارشناسان پوست انجام می شود. کرم پودر دائم هم مانند کرم پودرهای آرایشی که از آرایشگاه‌ها خریداری می‌کنید می‌تواند با توجه به سلیقه شما پوستتان را روشن‌تر و یا تیره‌تر کند این امر کاملاً انتخابی است. کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند. این نوع کرم پودر را ابتدا لهستانی ها وارد بازار محصولات آرایشی کردند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.