کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز

استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند . این لایه مرده جلوی نفوذ میکروب ها و بی ابی بافت های داخل را میگیرد. همینطور به صورت مکانیکی در برابر سایش از سایر لایه ها محافظت میکند. سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند . افرادی نیز که نسبت به ترکیبات سازنده این دارو حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند و این نکته نیز دلیلی بر اهمیت نظارت پزشک متخصص می‌باشد.

  • مزووایت Meso White سرمی برای رفع تیرگی پوست و شفاف‌سازی آن است.
  • حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است.
  • استفاده از کرم پودر ماتریژن بدون خطر می باشد و اگر از لک و یا جای آکنه های پوستی رنج می برید و یا می خواهید پوستی شفاف تر داشته باشید،می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد چون این کرم پودر دائم حاوی نیاسینامید و پپتید بود که اثر روشن کنندگی و ضد پیری دارد.
  • شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند.
  • از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد.
  • برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید.

این مراقبت چنین نتایج شگفت انگیزی را در یک جلسه 60 دقیقه غیر تهاجمی بدون درد برای تمام پوست ها به عمل می آورد . حباب های فعال کننده بدون تزریق به پوست جذب می شوند تا اکسیژن افزایش یافته و توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری و کاهش سموم مخرب افزایش بیابد . در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود . سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند . آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند .

دکتر حامد کیان

پس برای هر گونه کار‌های زیبایی و پوستی، به خوبی و با دقت تحقیق و بررسی کنید. برگزار کننده بیش از 1000 همایش در داخل و خارج از کشور،مشاوره و مجری برندینگ سالنهای برتر کشور،مشاوره تبلیغاتی حرفه ای در زمینه تبلیغات و افزایش درآمد سالن ها،برگزار کننده کلاس های آموزشی حرفه ای با مدرک بین المللی،مشاوره و مجری برندینگ محصولات برندهای داخلی و خارجی. این تکنیک یک روش کاملا امن و بی‌خطر است اگر به درستی، توسط کارشناس و با موادی با کیفیت عالی انجام شود. تعداد جلسات مراجعه برای انجام آن توسط کارشناس تعیین می‌شود ولی معمولا در 3 جلسه در ماه به فاصله‌ی 10 روز انجام می‌شود. ابتدا ژل کربوکسی روی صورت زده شده و با ماسک فعال کننده پوشیده می شود.

مزایا و تأثیرات مزووایت چیست؟

برند styve و vougue pigmentation از برندهای معروف و مطمئن در ایران هستند. ال ای دی زرد نوری شفابخش است که در لایه های پوست عمیق نفوذ می کند و باعث جوان سازی ، ترمیم سلول و افزایش گردش خون می شود. همچنین باعث تحریک فعالیت لنفاوی می شود که آن را به یک درمان عالی تبدیل میکند.

مرکز تخصصی پیرسینگ در شیراز

آیا در مورد روش میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست چیزی شنیده‌اید؟ کرم پودر دائم یا bb glow یکی از جدیدترین تکنیکهای بکار رفته برای جوانسازی پوست می‌باشد و در ایران مشتاقان زیادی پیدا‌کرده‌ است. در واقع bb glow یک تکنیک است نه برند، ولی بسیاری تصور می‌کنند، یک برند آرایشی و بهداشتی است. این تکنیک شما را تا مدتها از استفاده از کرم پودرها بی‌نیاز‌ می‌کند و به شادابی و روشن‌ شدن پوست و رفع لکها کمک‌خواهد‌کرد.

در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود. بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند. ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است.