کوکتل کرم پودر دائم استایو مدل BB GLOW 1 رو مد باش-تاپ ابرو

این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است. برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد.

  • در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد.
  • EEG (الکتروانسفالوگرام) سیگنال های الکتریکی مغز شما را اندازه گیری و ثبت می کند.
  • این لکه‌های تیره بعضی مواقع حتی با دستگاه‌های پیشرفته مثل لیزر هم محو نمی‌شود.
  • محققان سیستمی را به وسیله هوش مصنوعی ساخته‌اند که با استفاده از یک اسکن پرتوی ایکس خطر سکته یا حمله قلبی در 10سال آینده بیمار را پیش‌بینی می کند.
  • اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد.

خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام مجله خبری میکاپ ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید.

کرم پودر دائم، تکنولوژی مدرن و جدید

امروزه روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد اما برای هر شرایط پوستی و نوع آن روش خاصی باید اعمال شود و قطعاً همه روش‌ها کارساز نیستند. به همین دلیل بهترین راه برای یک انتخاب درست با نتیجه مطلوب مشورت با یک متخصص حاذق در زمینه روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد. البته اگر آگاهی خودتان را نیز در مورد روش‌های مختلف و کاربردهای آن مثل مزووایت افزایش دهید قطعاً بهترین تصمیم را خواهید گرفت. بعد از اینکه زیباسازی پوست با مزووایت را نزد یک پزشک حاذق انجام دادید باید مراقبت‌هایی را داشته باشید.

مواد تشکیل دهنده ی کرم پودر دائم

زمان انجام کرم پودر دائم با نیدل کردن سرم های قبل از نظام مجموعاً حدود ۶۰ دقیقه می باشد فواصل دو هفته ای برای نتیجه بهتر مورد نیاز است. در صورتی که این کار توسط افکار غیر متخصص و در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام شود، عوارض کرم پودر دائم صورت خیلی زود آشکار خواهد شد. دستگاه میکروپیگمنتیشن که تزریق کرم پودر را انجام می‌دهد، باید دارای کارتریج و مواد یک بار مصرف برای هر فرد باشد تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی به حداقل برسد. علاوه بر این، اعمال فشار بر روی پوست برای تزریق کرم پودر باید بسیار کم باشد و تمام مراحل بدون خونریزی انجام شود. در صورتی که افراد غیر متخصص به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام دهند، می‌تواند باعث زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی را به دنبال داشته باشد.

اپیدرم لایه نازک و بیرونی پوست است که با چشم قابل مشاهده میباشد. این ضخامت به میزان محافظتی که هر قسمت از بدن نیاز دارد بستگی دارد . به عنوان مثال کف دست و پا ضخامت بیشتری نسبت به سایر بدن دارند. پیری بیرونی توسط عوامل خارجی مانند سبک زندگی و میزانی که در معرض اشعه آفتاب قرار میگیرد تعیین میشود . اکثر پیری ها بیرونی هستند و عواملی مانند تغذیه نادرست ، مصرف مشروبات الکلی ، سیگار ، دارو و رژیم پوستی نامناسب منجر به آن میشود.