خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس-تاپ ابرو

روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک. پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود. این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است. فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد.

  • هر سه سازنده ماتیک قبل از ورود به حوزه رمز ارزها در شرکت‌های فناوری فعالیت داشتند و قبل از ایجاد شبکه پالیگان نقش بزرگی در اکوسیستم اتریوم داشتند.
  • آنها می‌توانند بلاکچین‌های مستقل خود را با تمام مزایایی که دارند، از جمله مقیاس‌پذیری و انعطاف پذیری، ایجاد کنند.
  • آنها همچنین می‌توانند از مزایای اتریوم از جمله امنیت و ابزارهای موجود از طریق این بلاکچین برخوردار شوند.
  • در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد.
  • در حال حاضر ارز بیت کوین جزء بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و ارزش مالی آن در بازار ۴۴،۹۰۰ دلار می باشد.

پالیگان بر خلاف پروژه‌های قبلی مانند پولکادات و کازماس به وجود محدودیت‌هایی که در جریان اتخاذ کردن قابلیت تعامل‌پذیری بلاکچین پیش می‌آید اذعان می‌کند. لایه اتریوم شامل مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند است که بر روی شبکه اتریوم اجرا می‌شوند. این لایه می‌تواند اموری مانند استیکینگ، نهایی کردن تراکنش‌ها و برقراری ارتباط بین زنجیره‌های مختلف پالیگان و اتریوم را انجام دهد. شبکه اصلی پالیگان از رویکرد اثبات سهام برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی می‌تواند بلوک‌ها را استخراج یا تأیید کند استفاده می‌کند. این مکانیسم در تضاد کامل با رویکرداثبات کار است که در آن همه ماینرها برای حل مسائل ریاضی رقابت می‌کنند و ماینری که سخت افزار پیشرفته‌تری داشته باشد برنده می‌شود. سرانجام، شبکه پالیگان از یک ویژگی دیگر که به «بازرسی اثبات سهام» معروف است استفاده می‌کند.

تاریخچه ارز ماتیک

این توکن همچنین به دارندگان خود امکان شرکت در برنامه‌های حاکمیتی را هم می‌دهد تا در بهبود شبکه و تعیین بودجه در آن تصمیم‌گیری کنند. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است.

همزمان با فراهم شدن امکان معامله توکن متیک در صرافی بایننس در اواخر آپریل 2019، روندی صعودی آغاز شد و با گذشت 5 هفته سقف قیمتی 0.045 دلار با رشدی بیش از 1600 درصد برای متیک ثبت شد. پس از آن روندی نزولی برای قیمت آغاز شد و تا تاریخ 28 دسامبر 2020، قیمت در کانال 0.01 دلار و 0.03 دلار حرکت می کرد. عموم افراد فعال در بازار ارز دیجیتال، شاهد سرعت باورنکردنی رشد قیمت توکن MATIC از سال 2019 با رشد قیمتی بیش از درصد بوده اند. اگرچه متیک در سال 2020 روندی بسیار کم نوسان را تجربه کرده است، اما سال 2021 شروع یک بولران بزرگ برای قیمت متیک بوده است. تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است.

آیا خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزش دارد؟

بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.

برای خرید و فروش ارز پالی‌گان (ماتیک) باید احراز هویت شویم ؟

هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد. قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic مجله خبری میکاپ Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند. اگر موفق به انجام این دو هدف شود می‌تواند پیشرفت بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایجاد کند. در فوریه 2021، راه‌حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum Matic Network با نام تجاری Polygon ارائه شد.