دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز

۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.

ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید. سپس دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید. از طریق 1 تا 3 میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید.

  • این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان است.
  • به جرات می‌توان گفت که هیدروفیشیال پوست هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد.
  • دستگاه زیبایی پوست با واتر جت آخرین و عالی ترین روش برای حذف لکه های تیره و رنگدانه ها است.
  • در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد.
  • این درمان چند مرحله‌ای سلول‌های مرده را استخراج کرده و پاک می‌کند و سپس پوست را با استفاده از یک سرم حاوی آنتی‌آکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک جوان‌سازی می‌کند.

با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. داشتن پوستی لطیف، شفاف و سالم برای هر کسی به خصوص خانم‌ها حائز اهمیت است.

هیدروفیشیال پوست چیست؟

تعداد جلسات درمان، نوع کلینیک یا مرکز انتخاب شده برای این کار، ناحیه تحت درمان، نوع مواد استفاده شده و…. در حقیقت این متخصص پوست است که پس از بررسی ناحیه مورد نظر و انتظارات بیمار، تعداد جلسات درمان، قیمت هیدروفیشیال پوست را مشخص می‌کند. هزینه این روش درمانی به نسبت سایر روش‌های جراحی زیبایی مورد استفاده برای جوان و شاداب‌سازی صورت بسیار کمتر است. اما به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که به کمک آن پوستی زیبا و سالم داشته باشیم.

هیدروفیشیال به زمان بهبودی نیاز ندارد

سر التراسونیک پوست را فعال کرده و باعث می شود پوست روشن تر بنظر برسد. تمام این عملکردها از این جهت مشابه هستند که در آنها پوست از طریق جریان خلاء با استفاده از محلول های هیدرودرمابراسیون درمان خواهند شد. ولی هر فرآیند ویژگی های اختصاصی دارد که درمان ویژه ای ارائه می دهند. بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی می توانید نوع درمان مورد نظرتان را انتخاب کنید. این دستگاه تماس طولانی با پوستتان را حفظ می کند، مشکلات مرتبط با پوستتان را ترمیم می کند و همچنین کمک می کند پوستی ظریف و روشن داشته باشید.

این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد.