خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت

گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. هیدروفیشیال پوست یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که به کمک دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» انجام می‌شود و پوست را سالم و زیبا می کند. در این مطلب مفصل راجع به این روش درمانی صحبت کرده ایم، که با مطالعه متوجه خواهید شد، هیدروفیشیال چه فواید بی نظیری برای پوست صورت دارد.

  • دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید.
  • این دستگاه تماس طولانی با پوستتان را حفظ می کند، مشکلات مرتبط با پوستتان را ترمیم می کند و همچنین کمک می کند پوستی ظریف و روشن داشته باشید.
  • آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال قبل از استفاده از دسته، ناحیه درمان را تمیز کنید.
  • در این مرحله، لایه‌برداری پوست در چندین نوبت بدون بروز حساسیت و قرمزی، سبب بهبود ظاهری پوست می‌شود.
  • این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود.
  • چندین گزینه برای درمان پوست وجود دارد ولی فرآیند هیدرو درمابراسیون بهترین شیوه برای درمان پوست است.

بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است. تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود. خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود.

هر آنچه که باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید؛ از عوارض تا فواید شگفت‌انگیز آن

این تنها درمانی است که عملکردهای مختلفی نظیر ترمیم صدمات آفتاب سوختگی، کاهش ظهور آثار زخم و بهبود بافت پوست را ارائه می دهد. در کنار فرآیند ترمیم، این روش پوست را سفید می‌کند، و رنگ پریدگی و زردی پوست را کاهش می دهد. این نوع درمان بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. محلول هیدرو درمابراسیون بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است. کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند؛ فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. سر التراسونیک بطور عمیق به داخل بافت زیرپوستی نفوذ می کند که ریزگردش خون را تقویت می‌کند.

به همین خاطر می توانید، بدون نگرانی از این کرم استفاده کنید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، بدون آن که دچار قرمز شدن پوستتان در اثر نور خورشید باشید. علاوه بر این ضد آفتاب شون ترکیبات طبیعی و معدنی دارد، که به کمک آن می تواند، میزان ترشح غدد چربی را پوست شما تنظیم نموده و از چرب شدن و براق شدن آن جلوگیری کند. این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است.

تونل ال ای دی برای نور درمانی

به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند. بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه هیدروفیشیال ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید. دستگاه هیدروفیشیال هات بابل یکی از محصولات با کیفیت و بسیار کاربردی بوده و ساخت کشور چین می باشد. دستگاه هیدروفیشیال هات بابل 7 کاربرد مختلف داشته و در زمینه زیبایی پوست بسیار موثر و کاربردی می باشد.

BIO MICRO CURRENT در دستگاه ۶ کار هیدروفیشیال

تمام کاری که این قلم می کند و باعث زیبایی پوست شما می شود به شرح زیر است. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود.

سپس به کمک خاصیت سایندگی ملایم قلم هیدرودرم، از پوست لایه برداری صورت می‌گیرد. در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند. همچنین این مکش ملایم بر روی پوست خاصیتی مانند ماساژ ایفا کرده و افزایش گردش خون در ناحیه صورت را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان‌ها، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند.