کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن

یکی از جدیدترین متدهای ژلیش ناخن دیسکو ژل می باشد که با داشتن اکلیل های براق درخشش خاصی به ناخنها می بخشد. پارافین یک موم جامد است که از هیدروکربن های اشباع شده ساخته شده است. پس یک ناخنکار منصف و با کیفیت در خارج از کشور قطعا مشتریان بیشتر و قدردان تری خواهد داشت. باید دقت داشته باشید که برخی مباحث آموزشی مدت زمان آموزشی معقول دارند.

در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود، به همین دلیل بسیار کم دوام بوده و تنها در مواردی ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند. از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند.

  • در کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک استفاده می شود که انواع مختلفی دارد.
  • در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود.
  • روش های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله و یا به نوعی با کمترین میزان وسیله را می توانید با مرور انواع ویدئوهای آموزشی به طور دقیق تر نیز یاد بگیرید.

همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود. در کاور یا لمینیت ناخن از تیپ گذاری و یا فرمر استفاده نمی شود و بلندی قد نهایی کاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتری می باشد. پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است. داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است.

در این مقاله سعی کردیم آموزش کاشت ناخن و مراحل کاشت ناخن را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که به تمامی سؤالات شما عزیزان در رابطه با طریقه کاشت ناخن پاسخ داده باشیم. سپس می‌توانید برای تزیین از لاک ژل و یا لاک معمولی استفاده کنید.

روش کاشت ناخن سیلک

طریقه کاشت ناخن دوئال یا کاشت قالبی ناخن با استفاده از قالب های آماده ناخن اجرا می‌شود و یک روش بسیار سریع و آسان برای کاشت ناخن می‌باشد. مدل کاشت ناخن قالبی مخصوص افرادی می‌باشد که کمتر از انگشتان دست خود کار می‌کشند. به طور مثال کاشت این ناخن برای افرادی که بسیار تایپ می‌کنند و یا در طی روز مدت زمان زیادی را صرف تمیزکاری خانه می‌کنند توصیه نمی‌شود. چرا که استفاده زیاد از ناخن با کاشت قالبی موجب حرکت قالب و ورود هوا و درنتیجه رشد قارچ می‌شود. امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی در هر خیابان و کوچه شهر تابلوی سالن های زیبایی به چشم میخورد. در گذشته بیشتر سالن های زیبایی را مختص بانوان میدانستند در حالی که این روزها شاهد پیشرفت آرایشگاه های مردانه و تحول در سبک و روش در آرایش و پیرایش مردان نیز هستیم.

گیره کاشت ژل ناخن

باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد. قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرح‌های مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید.

این روند باید آن‌قدر تکرار شود تا ناخن به شکل کامل پاک شود. البته باید بدانیم که کاشت ناخن اکریلیک مانع تنفس لایه رویی ناخن طبیعی می‌شود و در نتیجه پس از برداشتن آن، ناخن طبیعی ضعیف خواهد بود. یکی دیگر از راه‌های زیباتر نشان دادن ناخن‌ها، استفاده از مواد رنگی است که امروزه آن‌ها را با نام لاک می‌شناسیم. استفاده از لاک از سال‌های دور مرسوم بوده است و در حال حاضر این محصول با تنوع بسیار زیادی در بازار لوازم آرایشی وجود دارد. در این شیوه با سه لایه ژل (بیلدینگ ژل، تاپ شاین و فیشینگ ژل)، لایه ای محکم و شیشه ای روی ناخن ها ایجاد می کنند. درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند.

در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد.