انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب

یک نوع بیس کات به دلخواه خود حتما به همراه داشته باشید. برای حفظ نرمی و طراوت ناخن و پوست اطراف آن حتما این روغن را به همراه خود داشته باشید. بعد از مانیکور برای دورتراشی ناخن به وسیله ای به نام نیپر نیاز داریم.

  • این نوع عمل کاشت با ترکیب کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ای انجام می شود.
  • یکی از روش‌هایی که طرفدار زیادی در بین عموم پیدا کرده است کاشت ناخن با پودر (یا اکریلیک) است.
  • ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود.
  • نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد.
  • اما پایه ی همه این روش ها اضافه کردن و چسباندن مواد کاشت ناخن بر سطح ناخن می‌باشد تا فرم و شکل ناخن به صورت دلخواه طراحی شود.

اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم کاشت ناخن ژله ای را امتحان کنید. طعم مواد کاشت ناخن بد مزه است و این عادت را از سرتان می اندازد! افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. بنابراین اگر آموزشگاهی دوره ای برای آموزش کاشت ناخن برگزار می کند بایستی طرح درسی مشخصی داشته باشد تا هنرجو بداند در هر جلسه چه مباحثی را آموخته و چه مباحثی را هنوز نیاموخته است. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش کاشت ناخن : مرحله اول : زیرسازی

زیرسازی اولین مرحله و یکی از مهمترین مراحل در تمام کاشت های ناخن است. کاشت ناخن دارای چند مرحله است که برخی از این مراحل در تمامی کاشت ها مشترک است. امروزه بسیاری از خانم ها در بازار کار با مشکلاتی مواجه هستند که آنها را در سراشیبی خارج شدن از سیستم کارمندی قرار داده است. آرایشگاه ویونا با سابقه ای درخشان از سال 1382 در شرق تهران منطقه پیروزی مشغول به فعالیت می باشد. این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه می باشد. قبل از انجام کاشت ناخن از ناخنکار بخواهید که وسایل و ابزار کاشت ناخن را کاملاً ضدعفونی کند.

زیباترین طرح‌های کاشت ناخن کوتاه

برای ریموو کردن این نوع کاشت لازم است ناخن ها به زمان 10 دقیقه داخل استون خالص قرار بگیرند تا ناخن ها جدا شوند. بعد از اینکه ژل را درون قالب به خوبی پخش کردید به آرامی قالب را از انتهای ناخن روی سطح ناخن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا هوای زیر ناخن خارج شود. همانطور که قالب را نگه داشته‌اید دست خود را زیر دستگاه UV بگذارید و 60 تا 90 ثانیه صبر کنید تا ژل خشک شود. پس از خشک شدن مواد، قالب را به آرامی از روی ناخنها بردارید. اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید.

بیشتر افراد سعی دارند تا عمل کاشت ناخن طوری باشد که ناخن جدید آنها طبیعی جلوه کند و فرمی مینیمال داشته باشد. اما برخی افراد علاقه دارند تا از طرحها و رنگ های خاص تر برای جلوه بهتر ناخن هاشان استفاده کنند. هرکدام از انواع کاشت ناخن برای هدفی خاص، زیبایی و یا رفع عیوب ناخن، اجرا می‌شود و افراد با توجه به علاقه و سلیقه خود می‌توانند از میان انواع متنوع کاشت ناخن انتخاب کنند.

برای انجام موارد مانیکور و پدیکور ظرف مانیکور را حتما تهیه نمایید. چند هفته بعد از کاشت حتما برای ترمیم به متخصص‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید. بسیاری از افرادهستند که نه کلاس رفتند ونه آموزش واستادی دیده…