چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر

مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود. تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید.

به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. این نوع کاشت را می ‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است. دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر مواد بیشتر مصرف می‌شود و از آنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند.

  • درمان ناخن کاشت آسیب دیده در مراحل نخست می تواند موجب رشد دوباره ناخن شود، اما اگر زمان زیادی بگذرد، پوسته هایی زیر ناخن ایجاد می شود.
  • استفاده از اسپری و محلول ضد باکتری بر روی ناخن قبل از شروع کاشت ناخن از موارد ضروری و لازم است.
  • در پایان کار ذرات ریز اکلیل را روی ناخن ها مشاهده می کنید.
  • اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید.

با ما همراه باشید و با این روش محبوب برای افزایش زیبایی ناخنها و دستها بیشتر آشنا بشید. معمولا از سه روش برای ترسیم طرح‌های متفاوت روی ناخن‌ها استفاده می‌شود. این روش‌ها عبارتند از استفاده از برچسب‌های ناخن، طراحی با دست (ا استفاده از لاک ناخن) و ایربراش که با استفاده از قلم و شابلون است. با استفاده از این سه روش مختلف، عملا می‌‌توان هر نوع طرحی را که قابل تصور باشد، بر روی ناخن‌ها ترسیم کرد. بسیاری از افراد یک برچسب کوچک روی ناخن قرار می‌دهند، در حالی که برخی دیگر طرح‌هایی مانند گل یا تصاویر مربوط به فصول مختلف را انتخاب می‌کنند. لازم به ذکر است که قیمت کاشت ناخن، در هر کدام از این روش‌ها متفاوت است.

برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی کمی می‌تراشند. این عمل به استحکام و خشک بودن سطح ناخن کمک کرده و در اصطلاح باعث هوا نگرفتن ناخن می شود. هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد و زیبایی بیشتری خواهد داشت. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد. بعد از سوهان زدن اولیه باید ضد قارچ را روی ناخن بزنند و بعد از آن پرایمر می زنند، پرایمر در حقیقت چسب زیر مواد است که به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک می کند. این مراحل اولیه در تمام انواع کاشت ها مشترک است و در انتهای انواع کاشت ها سوهان زدن نهایی برای فرم دادن و پولیش کردن با بافر به صورت مشترک انجام می شود.

روش ایربراش برای کاشت ناخن

تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد. اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند. 28- امروزه دختران نوجوان علاقه زیادی به انواع کاریکاتور ها دارند و اکثرا طرفدار طراحی ناخن ها به شکل کاریکاتور ها می باشند. برای ایجاد چنین طراحی روی ناخن های خود می توانید از انواع دیزاین های ناخن مانند شابلون، استیکر(برچسب) و … استفاده نمایید و همچنین می توانید به وسیله قلم های طراحی ناخن خطوط صافی روی ناخن ها طراحی نمایید.

چرا کاشت ناخن باعث قارچ میشود؟

کاشت ناخن یکی از هنرهایی است که در جهت زیبا سازی ناخن و یا رفع نواقص آن اجرا می‌شود. این هنر شامل تزیین و آرایش ناخن، رفع ایرادات ناخن، بلند کردن و یا مقاوم کرن ناخن می‌شود. برای این کار روش‌های متفاوتی وجود داردکه همگی نیاز به آموزش کاشت ناخن دارند. اما پایه ی همه این روش ها اضافه کردن و چسباندن مواد کاشت ناخن بر سطح ناخن می‌باشد تا فرم و شکل ناخن به صورت دلخواه طراحی شود. در این روش با لاک ناخن یا استیکر برای طراحی ناخن استفاده می کنند. کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری را می توانید در خانه به راحتی انجام دهید.

چه افرادی نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است. در انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی می توان از مرمریت استفاده نمود که از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند.

اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید. در واقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن یا ناخن های شکننده و آسیب دیده دارند میتواند بهترین پیشنهاد برای زیبا کردن دست ها باشد. کلاس های دوره ناخن کاری به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۲ تا ۳ نفر و نیمه خصوصی ۴ تا ۸ نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود.

به‌طور کلی کاشت توصیه نمی‌شود چون ممکن است به رشد و کوتیکول ناخن آسیب برساند و فرد دچار انواع بیماری‌ها مانند سرطان، عفونت قارچی و یا حساسیت و آلرژی شود. درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند. روش کاشت ژله‌ای یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین روش‌های کاشت است. جنس آن یه شکلی است که باعث ترک عادت جویدن ناخن می شود چراکه مزه تلخ و بدی دارد.

پس از اینکه فقط یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند باقی مواد را با استفاده از سوهان از بین ببرید و سطح ناخنتان را با بافر بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید و در آخر از تقویت کننده استفاده نمایید. اگر در کاشت ناخن حد فاصل کوتیکول و مواد گذاری که حدود 1 میل است رعایت نگردد، کاشت ناخن هوا می گیرد. برای هوا نگرفتن باید بر روی ناخن ها در آخر سوهان کشی دقیقی با زاویه 45 درجه انجام شود. به علت عدم تنفس بافت ناخن در طراحی ناخن و کاشت خطر ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی افزایش می یابد.