آموزش کاشت ناخن 6 مدل آموزش کاشت ناخن در خانه آرایشی لند

البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد. اگر در مناطق شرجی زندگی می کنید، روش کاشت ژله ای برای شما مناسب تر است و حدود یک ماه دوام دارد. از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود. پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها باید دست را در دستگاهی به نام UV قرار داد و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین برد.

بدین جهت در این مقاله به صورت گام به گام و اصولی به آموزش کاشت ناخن و مباحث مربوط در حوزه کاشت ناخن پرداخته شده است. یکی از روش های کاشت ناخن است که به شکل سنگ مرمر می باشد. در این روش ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار می دهند و بر روی آن خط های نا متوازن با لاک مشکی می کشند سپس با استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کنند.

  • شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست.
  • به علت عدم تنفس بافت ناخن در طراحی ناخن و کاشت خطر ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی افزایش می یابد.
  • یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند.

کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد. در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن دو رنگ قابل تشخیص نباشد.

مدل کاشت ناخن بیضی شکل یا بادامی

در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد. کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید. از ویژگی های بسیار محبوب این نوع کاشت سریع انجام شدن آن است که به لطف استفاده از قالب مرحله سوهان کشی را تقریبا حذف می کند. شما با این روش می توانید کاشت های گریم با ژل را هم انجام دهید. شما به عنوان ناخن کار باید انواع فرم ناخن را به درستی بشناسید و قادر به ایجاد آن باشید تا بتوانید فرم دلخواه مشتری را ایجاد کنید. اما نکته مهم در این زمینه این است که علاوه بر شناخت فرم باید بدانید که هر فرم برای چه صدف ناخنی مناسب تر است و نتیجه نهایی کاشت ناخن را زیباتر می کند.

نحوه صحیح لاک زدن

یکی از بخش های مهم آموزش کاشت ناخن شناخت اختلالات ناخن است. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.

27- یکی دیگر از انواع دیزاین های ناخن، فویل ناخن می باشد که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد. می توانید از یک رنگ شفاف برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و به نوک ناخن های خود تا اواسط صدفه ناخن فویل ناخن بچسبانید و جلوه ای خیره کننده برای ناخن ها ایجاد کنید. 3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد. اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید. طراحی رنگارنگ ناخن ها در فصل تابستان بسیار مورد علاقه دختران قرار می گیرد.

ناخن‌های دست راست یک فرد راست دست سریع‌تر از ناخن‌های دست چپ رشد می‌کند. دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید. ناخن اغلب آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی ناخن رشد می کند و نیاز به ترمیم وجود دارد؛ یعنی رشد ناخن متوقف نشده و سالم است. برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید. چرا که تردد و شلوغی آرایشگاه ها معمولا به ضرر هنرجو تمام می شود و در عین حال خیلی از مربیان که در آموزشگاه تدریس می کنند مجبور به انجام خدمات برای مشتریان خود نیز می باشند و همین امر موجب تمرکز پایین مربی می شود. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند.