۴۵ مدل کاشت ناخن کوتاه، مخصوص خانم های شیک و با کلاس رز سرخ

خدمات آرایشگاه ها در دو دهه ی اخیر بسیار گسترده شده است. مثل خدمات پوستی و درمانی و تحولاتی در روش های کاشت ناخن و میکاپ. اولین سالن زیبایی در اواخرقرن 19 در آمریکای شمالی ظاهر شد. گرچه تاریخچه ی آرایش به گذشته های خیلی دور سرزمین مصر برمیگردد. ملکه ها و شاهزادگان در مراسمات مذهبی خود از مواد آرایشی استفاده میکردند. سالن های زیبایی بسیار مجلل وحرفه ای مانند سالن سارا حسینی، مریم رئوف، شبنم نظیف و مریم رهنما در سطح تهران تاسیس شده که خدمات بسیار متنوعی با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان ارائه میدهند.

  • پس از پرایمر، مواد موردنظر را با دقت بر روی صدف ناخن و فرمر به صورت یکدست پخش کنید.
  • شما صرفا برای زیبایی یا به دلیل مشکلات ناخن‌ هایتان و یا برای پوشاندن ناخن‌هایی که از نظر خودتان رنگ و روی زیبایی ندارد، می خواهید کاشت ناخن را تجربه کنید!
  • تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد.
  • در این روش ، ناخن کار ابتدا با استفاده از الکل ناخن و اطراف آن را ضدعفونی می کند و پس از انتخاب اندازه مناسب سرناخن ها هر سری را با زاویه 45 درجه حدود 20 ثانیه نگه می دارند و سپس با سوهان کوتاه می کنند.

9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد. مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد. در این مدل از کاشت ناخن، رشد ناخن طبیعی مانعی برای زیبایی آن به شمار نمی‌رود. شرایط آب و هوایی، کیفیت مواد به کار رفته برای کاشت ناخن، نحوه انجام دادن کاشت و میزان مراقبت شما از ناخن کاشت در میزان دوام و ماندگاری کاشت ناخن اثرگذار است. کاشت ناخن پودری نسبت به دیگر نمونه های کاشت دارای دوام بیشتری است. این نوع از زیبا سازی ناخن ها، زیر مجموعه کاشت ناخن به شمار نمی آید اما چون در آن از تیپ گذاری به روش موقت استفاده می‌شود جزئی از لیست کاشت ناخن خواهد بود.

کاشت ناخن میکس

عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می کنیم. سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار داده و در آخر سوهان کاری انجام داده و پس از زدن لایه ای از تاپ کت براق بر ناخن ها مجددا در دستگاه قرار می دهیم. برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند.

حساسیت پوستی

در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید. گاهی اوقات از مدل کاشت ناخن خود راضی نبوده و یا به طور کل از کاشتن ناخن پشیمان شده‌ایم. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود. اصطلاح کاشت ناخن، به معنی اضافه کردن یک ناخن مصنوعی بر روی ناخنهای طبیعی هست تا بشه از این طریق، ظاهری بلندتر و یکدست‌تر برای ناخنها به وجود آورد و از این طریق زیبایی و جذابیت ناخنها و دستها رو افزایش داد. داشتن ناخنهای بلند، محکم و زیبا یکی از نشانه‌های سلامتی بدن هست و علاوه بر این، تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی دستها هم داره. برای ایجاد موادگذاری ناخن یکی از مواد ضروری آن لیکوئید است. یک رنگ از لیکوئید برای آموزش کاشت و طراحی ناخن کافی است.

18- امروزه طراحی های کاشت ناخن فانتزی طرفداران زیادی بین دختران نوجوان دارند. این طراحی های فانتزی شامل انواع طراحی های کوچک مانند انواع اشکال هندسی، خط و بسیاری از اشکالی می باشد که به صورت کوچک ترین حالت خود روی ناخن طراحی می شوند. یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند. 6- بیشتر دختران نوجوان برای طراحی کاشت ناخن های خود به دنبال طراحی های متفاوت و منحصر به فرد هستند. همچنین امروزه بیشتر دختران دوست دارند ناخن های خود را متناسب با مراسم و جشن های مختلف طراحی کنند. یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه برای جشن هالووین طراحی انواع مدل های خون آشام می باشد که جزو یکی از طراحی های متفاوت کاشت ناخن ها می باشد و مورد توجه دختران نوجوان قرار می گیرد.