کاشت ناخن و معرفی روش های آن تصاویر زیبای کاشت ناخن و انواع دیزاین ناخن سایت آرایشی و زیبایی

در این نمونه از کاشت ناخن، پرایمر و لیکویید استفاده نمی شود. با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود. درنتیجه، این نوع از کاشت برای خانم های باردار نیز مناسب است. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند. در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. اگر خیلی حوصله منتظر ماندن ندارید، بهتر است این نوع کاشت ناخن را انتخاب نکنید.

  • مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود.
  • دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود.
  • هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود.
  • کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید.
  • آرایشگاهی را برای کاشت ناخن انتخاب کنید که دارای مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای باشد.

از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است. ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد. روش کاشت پودری روشی است که در ۸۰ درصد موارد انجام می‌شود. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.

لاک ژل

عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای کاشت ناخن است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود. عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد. این روش سوهان کشی طولانی مدت دارد و معمولا یک الی دو ساعت زمان نیاز دارد تا کاشت شما تمام شود ولی در نهایت نتیجه عالی خواهد داشت. از دو ترکیب پودر برای موادگذاری استفاده کنید تا به حالت فید مخصوص این کاشت دست یابید. مرحله بالا را می‌توانید با توجه به سلیقه خود تا 3 بار تکرار کرده و در صورت نیاز از سوهان برقی برای فرم دهی استفاده کنید.

روش کاشت ناخن سیلک

نیپر را به محلول ضدباکتری آغشته کرده و از آن برای جدا کردن پوسته‌های اطراف ناخن استفاده کنید. سپس قیچی کوتیکول را نیز ضدعفونی کرده و پس از استفاده از عقب زن یا پوشر برای عقب زدن کوتیکول، آن را با استفاده از قیچی جدا کنید. برای آشنایی بیشتر با کوتیکول به مقاله «کوتیکول ناخن» مراجعه کنید. این امکان باید وجود داشته باشد که پس از اتمام دوره هنرجو بتواند تمامی مشکلات خود را از مدرس خود بپرسد بنابراین بهتر است که امکان پشتیبانی وجود داشته باشد. شما باید قبل از ثبت نام درباره مدرسان تحقیق کنید و سپس اقدام به پرداخت شهریه بکنید. چرا که اگر از روی تبلیغات ثبت نام کنید قطعا آن کلاس به درد شما نخواهد خورد.

بازار کار کاشت ناخن در ایران و خارج از کشور

البته این نوع ناخن لاک هایی با رنگ های روشن و ملایم را می­پذیرد. این کار را روی 10 ناخن انجام داده و سپس ناخن ها را به طول مورد نظر برسانید. یک راه ساده تر برای جدا کردن پوست ناخن از کوتیکول این است که ناخن ها خیس باشند. قبل از استفاده بهتر است ناخن ها را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید. آسیبی به ناخن در کاشت نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد نیاز به ترمیم دارد یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است.

یک لایه ی لاک ژل روی ناخن بگذارید و به سرعت دست را در دستگاه بگذارید تا خشک شود. بعد از گذاشتن هر لایه سر ناخن را برای جلوگیری از شکستن با قلم لاک ژل ببندید. نسبت به لاک های عادی و دیگر لاک ها از دوام خوبی برخوردار است. بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند. امروزه بانوان بسیاری به دنبال آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد خوب وبالا بوده و در پی یافتن راه هایی برای بالا بردن اطلاعات و تکنیک های کاشت ناخن می­باشند.

این مدل کاشت ناخن که محبوبیت خیلی زیادی در بین خانمها داره، از دو رنگ پودر یا ژل برای کاشت ناخن استفاده میشه و در نهایت ظاهری سایه روشن برای ناخن به وجود میاره که دیگه نیازی به استفاده از لاک ژل نداره و به تنهایی زیبا و جذاب هست. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم. 14- یکی دیگر از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه متفاوت بودن شکل طرح های هر ناخن با ناخن دیگر است.

ابتدا مایع قبل از استفاده از پرایمر را بر سطح ناخن بمالید تا رطوبت اضافی ناخن را جهت عملکرد بهتر پرایمر جذب کند. سپس با استفاده از براش پرایمر آن را به سطح ناخن بزنید و مواظب باشید با پوست اطراف ناخن برخورد نکند چرا که موجب سوزش پوست می‌شود. از محلول ضد باکتری و محلول ضد قارچ برای تمیز کردن سطح و اطراف ناخن خود استفاده کنید تا از آسیب‌های محتمل جلوگیری شود.