وسایل مورد نیاز دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن

در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم. همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند. چرا که خشک شدن مواد کاشت عملاً منجر به بی استفاده شدن آن می‌شود. بنابراین سعی کنید در ترکیب لیکوئید از مدل نیم چرب آن استفاده کنید تا مخلوط مواد کمی خیس باشد و سریع خشک نشود. سپس با استفاده از براش مخصوص مواد را با ضربه‌های آرام جهت پخش شدن یکدست در قالب و جلوگیری از ایجاد حباب، داخل قالب بچسبانید.

  • در این روش ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار می دهند و بر روی آن خط های نا متوازن با لاک مشکی می کشند سپس با استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کنند.
  • پس از چسباندن با استفاده از سوهان خط تیپ را محو و با استفاده از کاتر آن را به اندازه دلخواه ببرید.
  • پس از خشک شدن مواد، از سوهان برقی و بافر برای فرم دادن و صیقلی کردن ناخن استفاده کرده و سپس لایه آخر را با تاپ کات بپوشانید.
  • زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید.
  • که بقیه روش های کاشت ناخن از زیر مجموعه این دو روش می باشد.

بسیاری از هنرجویان این سوال را می پرسند وسایل مورد نیاز کاشت ناخن چیست؟ در این مقاله آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران (تهرنپارس) به صورت کامل به معرفی انواع وسایل آموزش کاشت ناخن، بهترین برندها و … دست‌های زیبا داشتن یکی از نشانه‌های آراستگی است و مکمل این زیبایی، داشتن ناخن‌های خوش‌فرم، محکم و زیبا می باشد. بعضی از خانم‌ها به دلایلی چون بد رنگ بودن صدف ناخن، ایجاد تغییر و تنوع یا به دلیل ضعیف و شکننده بودن جنس ناخنشان تصمیم به انجام کاشت می‌گیرند تا از این طریق ناخن‌های خود را زیبا کنند.

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

برای مطالعه مقالات میکروبلیدینگ ارغوان با ما همراه باشید. وقتی که مواد کاشت ناخن از خود ناخن به هر دلیلی جدا شده یا فاصله بگیرد و چسبندگی خود را از دست داده باشد اصطلاحا می گوییم که ناخن، هوا گرفته است. این فاصله ایجاد شده بین مواد کاشت و سطح ناخن، بهترین محل برای رشد قارچ و عفونت های ناخن می باشد و علاوه بر آن نارضایتی بانوان را به همراه دارد. بنبابراین هواگیری ناخن کاشته شده از اصول اولیه در آموزش کاشت ناخن می باشد. طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است.

قالب کاشت ناخن

در سالن زیبایی ارغوان تمامی خدمات زیبایی به صورت حرفه ای ارائه می گردد، میکروبیدینگ ابرو و دیگر خدمات در سالن ارغوان به صورت حرفه ای آموزش نیز داده می شود. در صورت داشتن سوال یا ابهام در قسمت نظرات بیان کنید تا آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران (تهرانپارس) به شما پاسخ دهد. برای جلوگیری از بروز قارچ بعد از آماده کردن ناخن استفاده می کنیم. بستگی به بودجه مورد نظر خود یک ضد قارچ حتما به همراه داشته باشید. برای کاشت پودری، از این قلم مو نیز حتما دو نوع شماره ۸ و ۱۰ آن را به همراه داشته باشید.

این عمل به زیبایی، مرتب بودن و حتی سلامتی ناخن های شما افزوده و در مجموع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و روحیه ای بهتر در بانوان می شود. جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند. گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند .