معرفی انواع روشهای کاشت ناخن + عکس زیبامون

، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی برای ناخن‌های خود انتخاب کنید. البته عده‌ای از بانوانی که قصد استفاده از خدمات کاشت ناخن را دارند، نگران این هستند که کاشت ناخن از نظر شرعی نادرست و حرام باشد. در این مطلب، به حکم شرعی کاشت ناخن و نکات متفاوت در این باره می‌پردازیم. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. پس از خشک شدن مواد، از سوهان برقی و بافر برای فرم دادن و صیقلی کردن ناخن استفاده کرده و سپس لایه آخر را با تاپ کات بپوشانید.

برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید. کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند.

  • در این دوره مباحثی تدریس می شود که شما می توانید با یادگیری آنها به طور کامل به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید.
  • با قرار دادن ژله روی ناخن طبیعی از اشعه فرابنفش استفاده می‌شود تا ناخن مصنوعی سختی لازم را به دست بیاورد.
  • برای جلوگیری از هواگیری ناخن و جذب مواد ناخن از پرایمر استفاده می شود.
  • حال جای نگرانی نیست ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با بهترین دوره های آموزش کاشت ناخن آشنا کنیم تا بتوانید در دوره های معتبر زیر نظر بهترین اساتید مباحث مربوطه را بیاموزید.

در آرایشگاه کاشت ناخن ویونا 5 ناخن کار حرفه ای فعالیت دارند که شما می توانید با توجه به سبک کاری و نیز روحیه خود یکی از ناخن کارهای این سالن زیبایی را انتخاب کنید. کاشت ناخن یک نوع آرایش و دیزاین است که جهت زیبایی ناخن ها انجام می شود. در عمل کاشت ناخن لایه ای از پودر و یا ژل مخصوص، بر روی سطح ناخن گذاشته می شود. این عمل باعث افزایش طول و ضخامت ناخن ها شده و با ماندگاری طولانی مدت روی ناخن باقی می ماند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود.

کاشت ناخن قالبی یا دوآل

اغلب علما بر این باورند که کاشت ناخن در کل ایرادی ندارد (البته آن را توصیه نمی‌کنند). اما ناخن یا هر جسم خارجی که بر روی اعضای بدن قرار بگیرد و مانع رسیدن آب به بدن شود، باید در هنگام وضو یا غسل، از بدن جدا شود. از این رو بانوان مکلف‌اند برای گرفتن وضو پیش از نماز یا برای انجام غسل، ناخن مصنوعی یا پوشش ناخن را جداسازی کنند. در ادامه با جزئیات بیشتر و دقیق‌تر، به نظر مراجع در این باره می‌پردازیم.

نحوه صحیح لاک زدن

اگر ناخن های طبیعی شما بلند است، آنها را با استفاده از ناخن گیر یا قیچی ناخن کوتاه کنید. گوشه‌های اطراف ناخن را نیز کوتاه و مرتب کنید تا ناخن مصنوعی بهتر بر روی بستر ناخن‌های طبیعی شما قرار بگیرد. اگر ژل ناخن یا اکریلیک ناخن قدیمی دارید با استفاده از استون خالص آنها را پاک کنید تا از بین بروند. از کندن آنها پرهیز کنید زیرا این کار به ناخن های طبیعی شما آسیب رسانده و موجب نازکتر شدن آنها می‌شود. در این مرحله شما با سوهان برقی و سر سوهان مخصوص فرم ناخن دلخواه مشتری را شکل خواهید داد.

ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود . مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. کاشن ناخن جدید معمولاً بین ۴ تا ۸ هفته دوام خواهد داشت و پس از آن نیاز به ترمیم دارد.

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید.