همه چیزهایی که باید از کرم پودر دائم بدانید مجله آرایش یاب آرایش یاب

متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد. معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود. اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد . به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین. یه موردش فیس آپ پوست بدون تزریق هر گونه مواد هست که اونقدر مفید بوده که جای شکی برای مراجعین باقی نگذاشته.

  • در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود.
  • با توجه به توضیحات بالا، این روش می تواند نیاز خانم ها را به آرایش روزانه از بین ببرد.
  • دارای ویتامین Eو ویتامین C میباشد که باعث تغذیه پوست نیز میشود.
  • مدت زمان ماندگاری مزووایت از bb glow بیشتر می‌باشد و کمتر ایجاد حساسیت پوستی می‌کند.

البته این روش علیرغم اسم آن دائمی نمی باشد و طول ماندگاری آن به طور معمول شش الی هشت ماه بوده و اگر فرد دوباره احساس نیاز کند باید آن را تکرار نماید. اما قبل از هر کاری بهتر است با ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب کافی در طول روز، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و باکیفیت و به‌طور‌کلی، با مراقبت از پوست با روش‌های طبیعی پوست سالم‌تری داشته باشیم تا دیگر نیازی به آرایش‌های همیشگی مانند کرم پودر دائم نداشته باشیم. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد.

تاتو کرم پودر دائم یعنی چه؟

همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند. با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود.

هزینه انجام کرم پودر دائم چقدر است؟

از آنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند. پوست صورت انسان از سه لایه‌ی اصلی اپیدرم، درم و هیپو درم تشکیل شده‌است که به ‌ترتیب این لایه‌ها از بیرونی‌ترین تا درونی‌ترین لایه‌های پوست را پوشش می‌دهند. اپیدرم نازک ‌ترین لایه و بیرونی‌ترین لایه پوست است که از بدن محافظت می‌کند و ضخامت آن زیاد نیست و مانند یک کاغذ خیلی نازک است. انجام کارهای سنگینی که باعث عرق کردن پوست صورتتان می‌شوند حداقل تا 48 ساعت خودداری نمایید. با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. ◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین.

از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند. این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد. کرم پودر دائم ماتریژن متوسط محصولی بی خطر است برای تمامی گروه های پوستی حساس و معمولی، چرب و خشک توصیه می شود. برای اینکه ترکیبات مزووایت راحت تر و سریع تر در پوست نفوذ کنن، از نور درمانی استفاده می کنن. نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه.

بله بعد از طی دوره آموزش کرم پودر دائم و دریافت مدرک خودتون میتونید در سالنتون شروع به فعالیت کنید. اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید. کرم‌ پودر دائم همانند کرم پودر منافذ پوست را نمی‌بندد و اجازه‌ تنفس را به پوست صورت می‌دهد. این نوع کرم‌ پودر برعکس کرم‌پودر آرایشی دارای آلبوتین، نیاسین، پلی‌آمید و … است که بدون عوارض هستند.

پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد. می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم. کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند.