وسایل مورد نیاز دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن

، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی برای ناخن‌های خود انتخاب کنید. البته عده‌ای از بانوانی که قصد استفاده از خدمات کاشت ناخن را دارند، نگران این هستند که کاشت ناخن از نظر شرعی نادرست و حرام باشد. در این مطلب، به حکم شرعی کاشت ناخن و نکات متفاوت در این باره می‌پردازیم. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. پس از خشک شدن مواد، از سوهان برقی و بافر برای فرم دادن و صیقلی کردن ناخن استفاده کرده و سپس لایه آخر را با تاپ کات بپوشانید.

  • این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد.
  • برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند.
  • از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند.

در مورد کاشت ناخن گزینه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب متمایز خود را دارند. لاک ناخن ژل و پودر ژل، دو مورد از محبوب‌ترین روش‌های کاشت ناخن هستند که هر دو از خانواده اکریلیک هستند، اما از چند جنبه مهم با هم تفاوت دارند. زمانی که مواد خوب و مناسب استفاده شود، ناخن‌ها به طور متوسط ​​دو تا سه هفته دوام می‌آورند.

آموزش کاشت ناخن طبیعی

حال باید از محلول مخصوص برداشتن ناخن (آستون) استفاده کنید. قبل از اینکه انگشت‌های خود را وارد محلول کنید، بهتر است با وازلین پوست انگشتان خود را چرب کرده و سپس کار را ادامه دهید. چون محلول آستون باعث خشکی پوست شده و به سلامت پوست دست‌تان صدمه می‌زند. متاسفانه یکی از مسائلی که در بعضی از رسانه‌ها مطرح شده، از مفید بودن کاشت ناخن صحبت می‌کند. اما چنین مسئله‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد و این کار صرفا جنبه زیبایی دارد.

آسیب به بافت اصلی ناخن

بسیاری از هنرجویان به دنبال اخذ مدرک هستند که همین موضوع می تواند برای برخی از هنرجویان نگران کننده باشد، بنابراین توصیه ما این است که حتما در خصوص این موضوع با مدیر سالن قبل از پرداخت شهریه حتما صحبت کنید. متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها پس از اتمام دوره به هنرجو مدرکی اعطا نشده و همین موضوع سبب رنجش هنرجویان شده است. اگر می خواهید در دوره های ابتدایی ثبت نام کنید بهتر است از قبل بدانید که چه مباحثی در این کلاس ها تدریس خواهد شد.

آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود.