نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن

شکل طبیعی ناخن ها در کاشت ناخن سیک حفظ می شود، فقط روی ناخن طبیعی لایه ای ابریشمی قرار می دهند. سپس سطح ناخن را با چسب مخصوص محکم می کنند و از اسپری فیکس استفاده می کنند. در این نوع از انواع کاشت ناخن باید ناخن های هردو دست به یک شکل باشند. این شیوه برای افراد دارای ناخن های متفاوت و غیرمشابه مناسب نیست. در روش کاشت ناخن قالبی، نسبت به روش های دیگر، مواد بیشتری مصرف می شود.

  • فرمر در واقع وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد.
  • از تیپ برای بلند کردن قد ناخن در کاشت ناخن استفاده می شود.
  • ژل بیلدر زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود و علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و همینطور در طراحی ناخن جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود.
  • برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید.
  • در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است.

برای خشک شدن لاک های مخصوص دستگاه یووی حتما لازم است یک نوع دستگاه یووی تهیه نمایید. سوهان برقی برند ماراتن و استرانگ از بهترین برند سوهان برقی می باشد. با توجه به بودجه خود برند مورد نظر را تهیه نموده و حتما به همراه داشته باشید.

۲- کاشت ناخن با پودر یا اکریلیک

اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است. برخی مراکز آموزشی برای ارائه این مدرک هزینه ای اضافه بر هزینه دوره آموزشی دریافت می کنند و مدرک را پس از دریافت هزینه به هنرجو تحویل می دهند. در نیل آکادمی شما بدون پرداخت هزینه اضافه مدرک بین المللی دریافت می کنید که مورد تأیید کنسولگری و دادگستری می باشد و در خارج از کشور نیز دارای اعتبار می باشد. مدارکی که برندهای مربوط به مواد و تجهیزات کاشت ناخن ارائه می دهند. در کار ناخن به علت تماس ابزار با پوست و احتمال ایجاد زخم باید بعد از هر مشتری کلیه ابزار و میز کار را ضد عفونی کنید تا از انتقال بیماری جلوگیری کنید.

بافر زدن ناخن‌ها:

نزدیک شدن ناخن های کاشته شده به آتش و حرارت زیاد، این امکان را می­دهد که کاشت آب شود پس، از نزدیک کردن ناخن به حرارت زیاد جلوگیری کنید. زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید. زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد.

ترمیم کاشت ناخن هلویی

درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود. مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده و یا آغشته نشدن قلموی کار به لیکویید سبب ترک خوردن ناخن ها می شود. با قرارگیری ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن دچار تغییر شکل می شود. کاشت ناخن فلای آن نوعی کاشت ناخن است که در آن از لیکویید و پرایمر استفاده نمی کنند بنابراین با حذف شدن این دو ماده خطرات کاشت ناخن کاهش یافته بنابراین برای خانم های باردار یک روش بی ضرر است.