آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود.

  • اگر قصد دارید در این کلاس ها ثبت نام کنید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید، تا وقت و پول شما هدر نرود.
  • با این که کاشت ناخن موجب زیبایی هرچه بیشتر ناخن‌های شما می‌شود، عوارضی نیز به دنبال دارد و بهتر است قبل از انجام کاشت ناخن خود درباره این عوارض بیشتر بدانید.
  • کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد.
  • کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است.
  • با استفاده از نوار دیزاین ناخن می توانید ناخن ها را به اشکال مختلفی طراحی نمایید.

با توجه به این که امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، آشنایی با لوازم آن از اهمیت ویژه ای… پس از طی مراحل گفته شده، دستان خود را یا مایع دست‌شویی بشویید. اگر در قسمت‌هایی همچنان چسب را می‌بینید، با استفاده از سوهان به آرامی آن را پاک کرده تا تمیز شود. توجه داشته باشید که این فرایند باید با آرامش کامل انجام شود و عجله در آن جایگاه خاصی ندارد. آن‌ها عمدتا از کراتین و پروتئین سفت شده (که در پوست و مو نیز وجود دارد) تشکیل شده‌اند.

کاشت ناخن با مواد ژله ای

برای ازبین‌ بردن بیماری قارچی هر سه ماه یکبار می‌توانید چند قطره از اسانس ضدقارچ را با ۱۰ قطره روغن زیتون یا نارگیل مخلوط و برروی ناخن قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه ناخن‌ها را بشورید. اگر دوست دارید کاشت را خودتان بدون کمک متخصص انجام دهید نیاز است وسایل و مواد آن را آماده کنید و حتما قبل از اینکار نزد متخصص مربوطه آموزش ببینید. اگر تنها برای زیبایی ناخن می‌خواهید کاشت انجام دهید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به راهکارهایی برای زیبایی ناخن را مطالعه کنید.

انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب آن

اگر ناخن کار هنگام کاشت ناخن از مواد ضدقارچ استفاده نکند پس از کاشت، ناخن شما در دراز مدت دچار قارچ می‌شود. اگر در روزهای اولیه ابتلا به قارچ از شیوع آن جلوگیری نشود عواقب دردناکی را تجربه خواهید کرد. 10- اگر به دنبال طراحی های کاشت ناخن دخترانه زیبا و در عین حال ساده هستید می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود ناخن های خود را طراحی نمایید.

کاشت پودر در حال حاضر در 90% سالن های زیبایی انجام می شود. در انواع کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی به عنوان تیپ که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای بوده اما دارای فرمولاسیونی متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن می باشد همچنین پس از هر مرحله، باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و به روش معمول سوهان کشی انجام شود. خانم هایی که علاقه مند به کاشتن ناخن می باشند اما طرفدار سادگی هستند می توانند از کاشت طبیعی ناخن استفاده کنند. انواع روش های گوناگونی برای کاشتن ناخن وجود دارد که برخ از آن ها عبارتند از کاشت قالبی که ساده ترین روش می باشد.