انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب

این مواد شیمیایی اگر بدون رعایت تعادل و بیش از حد استفاده شود موجب ایجاد شکاف بر سطح ناخن و ترک خوردن آن می‌شود. در نتیجه مواد وارد این ترک‌ها و شکاف‌ها شده و فرم ناخن شما را زشت و نامتقارن می‌کند. شما می توانید با تحقیق درست بهترین آموزشگاه را برای یک آموزش خوب انتخاب کرده و برای یادگیری این مهارت به آنجا بروید. پرس وجو در خصوص مربی و رفتار او بسیار مهم بوده و تا حد زیادی از هدر رفتن پول شما جلوگیری می کند. بنابراین حتما این نکته را در نظر بگیرید که این روزها دیگر مانند گذشته افراد وجدان کاری ندارند و به هنرجویان صرفا به یک منبع درآمد نگاه می کنند. بنابراین این وظیفه شما است که با چشم و گوش باز برای آموزش ثبت نام نمایید.

با توجه به اینکه کاشت ناخن انواع مختلفی دارد می‌توانید از کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن پلی ژل و روش‌های دیگر برای زیبایی ناخن‌هایتان استفاده کنید. این نوع عمل کاشت با ترکیب کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ای انجام می شود. در این روش ابتدا روی ناخن را ضد قارچ زده و پس از انجام مراحل کاشت پودری و سوهان کشی مواد، لایه از ژل را روی ناخن کشیده و جهت خشک شدن، دست ها را داخل دستگاه یو وی قرار می دهند. کاشت ناخن میکس نسبت به کاشت پودر محکم تر بوده اما هزینه بیشتری دارد. در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید.

  • پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود.
  • با اینکه در خیلی از بازارهای مشابه، شاهد ورود روزافزون خدمات دهندگان و اصطلاحا اشباع بازار هستیم، اما بازار کاشت ناخن نه تنها اشباع نشده بلکه سرعت ورود مشتریان جدید به آن بسیار بالاتر از ورود خدمات دهندگان می باشد.
  • مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود.
  • یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند.
  • نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد.

زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید. چندی پیش دو نمونه سرطان پوست در انگلیس گزارش شد که دقیقا مرتبط با کاشت ناخن بود. متخصصان دلیل این موضوع را استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن اعلام کردند.

آرایش لایت (7 گام ساده و 7 ویدیوی آموزشی)

بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم. اطراف ناخن را که لاک خورده اند با قلم مخصوص پاک می­کنیم. همچنین می­توانیم برای اینکه دور ناخن ها کثیف نشوند، قبل از شروع طراحی از پیل آف استفاده کنیم و بعد از اتمام کار پیل آف را به راحتی جدا کنیم. برای هر ناخن این روند را تکرار می‌کنیم تا یک دیزاین زیبا روی ناخن شکل بگیرد. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود.

کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره. برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید. زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند.

آموزش کاشت ناخن

در کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک استفاده می شود که انواع مختلفی دارد. کاشت ناخن با پودر به تنهایی زیرشاخه های زیادی دارد از جمله کاشت ناخن با پودر کلیر، کاشت ناخن هلویی، کاشت های گریم، کاشت بیبی بومر، کاشت ماربل و کاشت فرنچ. نکته مهم این است که اصول همه این موارد یک چیز است و آن کاشت مادر است. در این مدل پس از انجام مراحل کاشت پودری و سوهان کشی، یک لاک صورتی کمرنگ و یا کرمی را بعنوان بیس کار روی ناخن زده و سپس نوک ناخن ها را به شکل هلالی و یا مربعی با لاک سفید و یا رنگ مورد دلخواه طراحی می کنند.

پودر کاشت ناخن با رنگهای هلویی، گچی، شفاف و نچرال نیز به همراه داشته باشید. نکته بسیار مهم این است فقط این چهار رنگ ضروری بوده و رنگهای غیر آن لازم نیست. برای برش دادن تیپ ها و ناخن نیاز به کاتر کاشت ناخن داریم. پس از اینکه سطح ناخن تمیز و خشک شد، از بیس کوت بر روی سطح ناخن ها بزنید و دست را به مدت 60 ثانیه زیر دستگاه UV قرار دهید. با توجه به اینکه شما می‌خواهید اکریلیک، به ناخنهای شما بچسبد و نه به پوست شما، در نتیجه باید کوتیکول‌های خود را با استفاده از عقب زننده دهنده کوتیکول به عقب ببرید و با کمک نیپر آنها را مرتب و قیچی کنید.

لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد. بنابراین لمینیت ناخن یعنی کاور کردن ناخن که می تواند هم با پودر و لیکوئید و هم به روش لاک جلیش ( ژلیش ) انجام شود. نظارت و رفع اشکال نه تنها پس از اتمام دوره بایستی به صورت نامحدود ارائه گردد بلکه در حین آموزش نیز هنرجو حق دارد که تحت نظر مربی خود به اندازه کافی تمرین کند.

در انتها حتماً برای دوام بیشتر از تاپ شاین استفاده کنید. مواد کاشت ناخن معمولاً مواد شیمیایی بسیار قوی می‌باشند. استفاده طولانی مدت آن‌ها موجب می‌شود که سطح ناخن با اکسیژن در تماس نبوده و رفته‌رفته موجب پوسیدگی ناخن می‌شود. استفاده از مواد نامرغوب کاشت ناخن موجب آسیب به سطح ناخن می‌شود.

رنگ این نوع عفونت سبز است و زیر ناخن های طبیعی بلند هم ممکن بروز کند، اما با نفوذ آب داخل ناخن مصنوعی احتمال آن بالاتر می رود. شاید این موضوع باورکردنی نباشد، اما تحقیقات علمی ثابت کرده گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. این نوع از مسمومیت علائم شبیه مسمومیت الکلی دارد که در موارد شدید با علایمی از جمله بروز اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی همراه است.