آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

کاشت ناخن با ژل، یکی دیگه از انواع کاشت ناخن هست که از ماده ژل کامپوزیت تشکیل شده و به عنوان پوشش ژلی ناخن یا ژلیش ناخن هم مورد استفاده قرار میگیره. یکی دیگر از روش‌های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله، کاشت پلی ژل با استفاده از تیپ یا قالب است. در این روش کاشت، مواد گذاری در قالب انجام می‌شود و شما باید از هارد ژل استفاده کنید. استفاده از پلی ژل نمونه‌ای از آموزش کاشت ناخن در خانه بدون دستگاه است که در این دوران کرونا میتوانید با کمی دقت و تمرین به راحتی آن را انجام دهید. امروزه داشتن ناخن های زیبا برای دختران نوجوان و جوان اهمیت زیادی داشته که این موضوع بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفته و اکثرا به دنبال طراحی های ناخن دخترانه با استفاده از رنگ های شاد می باشند. زیبایی و طراحی ناخن فقط مختص به افراد بزرگسال نمی باشد بلکه دختران نوجوان نیز می توانند طراحی های مختص به خود را داشته باشند.

  • اگر خواهان یادگیری آموزش ژلیش ناخن هستید و یا می خواهید به عنوان فردی که می خواهد ژلیش ناخن انجام دهد، اطلاعات کامل و جامعی در زمینه ژلیش ناخن و لاک ژل داشته باشد، مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.
  • کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است.
  • در این شیوه، ناخن کار با کمک الکل، ناخن و اطراف آن را ضد عفونی می کند.
  • مدل ناخن بیضی، به همه ی دست ها و همه ناخن ها می­آید و مناسب همه است.

ابتدا ناخن خود را مرتب کنید و در صورت نیاز سوهان بکشید. درنهایت، از تاپ کد استفاده کنید تا دوام لاک ناخن خود را زیاد کنید. از برچسب ناخن هم می توانید برای ایجاد طرح های زیبا و دیدنی استفاده کنید. توصیه می کنم حتماً مقاله نحوه استفاده از برچسب ناخن را مشاهده کنید تا بدون نیاز به آرایشگاه بتوانید در خانه به راحتی انواع طرح های ناخن را ایجاد کنید. در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم. روش انجام کار به این ترتیب است که پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم.

آموزش کاشت ناخن : مرحله سوم : سوهان کشی

در نیل آکادمی نیز ساعات آموزش هنرجو با توجه به دوره ثبت نامی متفاوت می باشد. با یادگیری این بخش می توانید بیماری های مربوط به ناخن که باعث ایجاد مشکل در کار ناخن می شود را شناسایی کنید و از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید. دقت کنید که شما فقط باید علایم را شناسایی کنید و از مشتری بخواهید که به پزشک مراجعه کند و از پیشنهادهای درمانی بپرهیزید. امروزه کاشت ناخن یکی از فعال ترین و پرطرفدارترین لاین های زیبایی می باشد. آرایشگاهی را برای کاشت ناخن انتخاب کنید که دارای مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای باشد. جهت انجام کاشت ناخن آرایشگاهی را انتخاب کنید که نکات بهداشتی را رعایت کرده و نیز ناخنکار دارای کارت سلامت باشد.

مزایا کاشت ناخن

در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت. پس از پرایمر، مواد موردنظر را با دقت بر روی صدف ناخن و فرمر به صورت یکدست پخش کنید. پس از چسباندن فرمر به سطح ناخن، از ضدقارچ استفاده کرده و سپس پرایمر بزنید. با قرار دادن ناخن در دستگاه UV بیس کات را خشک کنید و سپس چسبندگی مواد را با استفاده از الکل پاک کنید. تیپ را به صورت عمود بر روی سطح ناخن قرار داده و سپس آن را به آرامی بر روی ناخن بخوابانید.

بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است. ناخن کاران معمولا در روزهای هفته سرشان شلوغ است و البته شنبه ها کمی سرشان خلوت می شود که می توان به دلیل آن نیز اندیشید. به همین دلیل ورود به این بازار کماکان به علت افزایش روزافزون تقاضا منجر به اشباع بازار نمی گردد. هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید.

اکثر فقها، درآمدزایی به‌واسطه کاشت ناخن و آموزش این حرفه را صحیح و درآمد حاصل از آن را حلال می‌دانند. اما برخی از علما (برای مثال آیت الله سیستانی)، به این دلیل که این کار منجر به ایجاد مانعی برای وضو و غسل می‌شود، کسب درآمد از این راه را جایز ندانسته‌اند. کاشتن ناخن به صورتی که برای وضو و غسل نتوانند آن را بردارند، اشکال دارد. ولی چنانچه شخصی مرتکب این عمل شده باشد، در صورت امکان، ناخن مصنوعی را بردارد و وضو و غسل به نحو معمول انجام شود و در صورت عدم امکان برداشتن ناخن، با همان حال وضو و غسل به عنوان جبیره انجام شود و احتیاطا تیمم هم کند. بر طبق نظر اکثر فقها و مراجع دینی، کاشت ناخن در ذات دارای مشکل شرعی نیست. البته شرایط خاصی برای استفاده از این خدمت آرایشی وجود دارد.

اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند. استفاده از محصولات کاشت ناخن و چسب های ناخن های مصنوعی می تواند زمینه ساز بروز اگزمای تماسی باشد. این نوع اگزما ممکن است در بیشتر موارد نوک انگشتان یا هر ناحیه دیگری که با ناخن مصنوعی در تماس باشد، مثل چشم ها و لب ها را درگیر کند. معمولا اگزمای تماسی ناشی از این ترکیبات 48 تا 96 ساعت بعد از کاشت ناخن با علائمی مانند سرخی پوست و ضایعات خارش دارد و تاول بروز می کند.

برای انجام عمل کاشت ناخن باید به موارد مهمی مانند رعایت بهداشت آرایشگاه و ناخن کار، استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب، و نیز تجربه ناخن کار دقت کافی داشته باشید. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد.

البته لاک ناخن هم می تواند مسبب این قضیه باشد و باید به این موضوع توجه کرد. به طور کلی کاشت ناخن نوعی آرایش ناخن است که در انواع مختلفی انجام گرفته و ماندگاری طولانی مدتی دارد و برای افرادی که وقتی برای لاک زدن مداوم ناخن‌های خود ندارند یا ناخن‌های شکننده‌ای دارند بسیار مناسب است. در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. همان طور که در طی این مقاله خیلی درباره سالن زیبایی خود صحبت کردیم و گفتیم باید به آن دقت داشته باشید، در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با سالن زیبایی نیلسا آشنا کنیم تا انواع کاشت ناخن را با بهترین کیفیت ممکنه دریافت کنید. کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید.