آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

برای خشک شدن مواد کاشت ژله ای نیاز به دستگاه UV و یا دستگاه LED دارید. کاشت ناخن‌ بلند از مدل ناخن‌هایی است که با طرح‌های پیچیده‌ی خود توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند و زیبایی منحصر به فردی هم دارد، اما کاشت ناخن کوتاه هم اخیرا ترند روز شده است. کاشت ناخن کوتاه مدتی است که طرفداران خود را پیدا کرده به خصوص در بین افرادی که به دلایل مختلف ناخن‌های شکننده‌ و بسیار کوتاهی دارند. از طرفی جذابیت زیادی در ناخن‌ها ایجاد می‌کند و برای کارهای روزمره بسیار مناسب است.

  • تیپ را به صورت عمود بر روی سطح ناخن قرار داده و سپس آن را به آرامی بر روی ناخن بخوابانید.
  • کاشت ناخن میکس نسبت به کاشت پودر محکم تر بوده اما هزینه بیشتری دارد.
  • در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند.
  • در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند.
  • آرایشگاهی را برای کاشت ناخن انتخاب کنید که از مواد با کیفیت و مرغوب جهت کاشت ناخن استفاده کند.

1- یکی از روش های کاشت و طراحی ناخن دخترانه استفاده از انواع استیکر(برچسب) ناخن می باشد که در عین سادگی جلوه زیبا و دخترانه ای به ناخن ها می دهد. شما می توانید برای بیس ناخن ها از یک رنگ پاستلی استفاده نمایید و استیکر(برچسب) های دلخواه خود را به قسمت پایین ناخن ها بچسبانید. این طراحی دخترانه و زیبا طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد.

چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟

از فرمر در کاشت ناخن با پودر (اکرلیک) و کاشت ناخن با ژل نیز می توان استفاده کرد. آموزش کاشت ناخن با ژل یکی از مهمترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. در انجام کاشت ناخن دقت کنید که ناخن کار از مواد ضد قارچ قبل از مراحل کاشت ناخن استفاده کند. مدل کاشت ناخن فرنچ یکی از مدل های زیبا برای طراحی ناخن می باشد که می توان از رنگ های مختلف و متنوع برای زیبا جلوه دادن ناخن ها به کار گرفت.

اگر قالب ناخن‌های دو دست شما یک شکل نباشد ممکن است قالب روی دست خوب قرار نگیرد. در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود. این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد. این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند.

انواع کاشت ناخن

آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما عزیزان کمک می کند. شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت.

اما قبل از اینکه وارد این لاین شوید لازم است که صفر تا صد آن را از آموزش کاشت ناخن تا بازار کار در خارج از کشور را بدانید و با آگاهی و چشمانی باز تصمیم بگیرید. بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در روش کاشت ناخن بیبی بومر همزمان از دو رنگ برای قسمت ریشه و نوک ناخن استفاده می شود. البته باید با مهارت خاصی این دو رنگ را با هم ادغام کرد و هیچ مرزی بین آنها مشخص نباشد. این روش کاشت ناخن پس از پایان کار باید یک حالت تونالیته روی ناخن های ایجاد کند.