چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر

اگر حوصله به خرج بدهید و مراقب باشید می توانید مانند یک فرد حرفه ای برای کاشت ناخن اقدام کنید. تنها وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن چند مواد و لوازم ناخن مصنوعی از فروشگاه می باشد. کاشت ناخن یکی از محبوب‌ترین روشها برای افزایش زیبایی و استحکام ناخن هست که میتونید در مدت زمان کوتاهی، بلندی ناخنهاتون رو به هر اندازه که دوست دارید افزایش بدید و ظاهری یکدست، مرتب و زیبا رو برای ناخن به وجود بیارید.

اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود. در این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید.

  • متوسط ​​سرعت رشد ناخن ها 0.1 میلی‌متر در روز (یا 1 سانتی‌متر در 100 روز) است.
  • کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره.
  • البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد.
  • ابتدا ناخن خود را مرتب کنید و در صورت نیاز سوهان بکشید.

برخی از خانم ها به مواد چسبی یا ترکیبات کاشت ناخن حساسیت نشان می دهند و پوستشان ملتهب و قرمز می شود. در این شرایط، فقط با از بین بردن علت ان که مواد کاشت و ناخن مصنوعی است، می توانید این حساسیت را برطرف نمایید. کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند. ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند.

آموزش کاشت پلی ژل با قالب

مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود. تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید.

کاشت ناخن با مواد اکریلیک (پودری) در منزل

اگر نکات آموزشی درست بیان نشود و یا شما عزیزان آن ها را رعایت نکنید مشکلاتی مانند ایجاد زخم اطراف ناخن و یا باقی ماندن کوتیکول روی صدف ناخن و یا افتادن ناخن کاشته شده پیش می آید که در نتیجه نهایی کار و برگشت مشتری تاثیرگذار است. امروزه خانم ها در کنار چهره ای زیبا تمایل دارند دست هایی زیبا نیز داشته باشند. به همین دلیل این روزها بانوان به سمت روش های زیبا کردن ناخن ها مانند عمل کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و … روی آورده اند. از دلایل مهم استقبال افراد به عمل کاشت ناخن، فرم دهی به ناخن ها و جلوگیری از شکستن ناخن های ضعیف و شکننده می باشد. مدارک بین المللی قابل ارائهکلاس های مبتدی و پیشرفته آموزش دوره کاشت ناخن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و همچنین قادر به دریافت مدرک GRS انگلستان، با هزینه جداگانه نیز می باشند.

به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. این نوع کاشت را می ‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است. دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر مواد بیشتر مصرف می‌شود و از آنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند.