انواع روش کاشت ناخن سالن زیبایی ارغوان

دلیل معروف و پرطرفدار شدن کاشت ناخن در دنیای امروزی رو میتونیم به ارتباط گسترده نسل امروز با یک بستر رسانه‌ای و ارتباطی که حاوی مطالب زیبایی و مراقبتی بسیاری زیادی هست، بیان کنیم. برای تمیز نگه داشتن میزهای آموزشگاه آرایشگری ، حتما یک حوله کوچک یا یک پارچه زیر دست خود استفاده نمایید و برای آموزش کاشت ناخن به همراه خود داشته باشید. در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. اکریلیک مایع را در یک ظرف و مقداری از پودر اکریلیک را در ظرف دیگری بریزید.

  • در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند .
  • هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود.
  • این عمل باعث افزایش طول و ضخامت ناخن ها شده و با ماندگاری طولانی مدت روی ناخن باقی می ماند.
  • 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد.
  • کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود.
  • بنابراین بهتر است قبل از انجام کاشت ناخن از این که به مواد کاشت حساسیت دارید یا خیر اطمینان حاصل کنید.

در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد. برا انجام عمل کاشت ناخن بیبی بومر، جهت زیرسازی و آماده سازی ناخن یک لایه ژل بیس را روی سطح ناخن می کشیم و دست ها را درون دستگاه UV قرار دهیم. سپس پودر بومر سفید رنگ را در قسمت نوک ناخن ها گذاشته و به سمت ریشه حرکت می دهیم. (رنگ سفید از نوک ناخن به سمت ریشه باید کمتر شده و بصورت محوتر باشد.) سپس از ریشه ناخن پودر هلویی رنگ را به سمت نوک ناخن گذاشته و باید در این مرحله رنگ هلویی از سمت ریشه پررنگ تر و به سمت نوک ناخن کم رنگ و محوتر شود.

ناخن مصنوعی چیست؟

اگر عقب زننده کوتیکول نداشتید می توانید با استفاده از یک چوب بستنی این کار را به راحتی انجام دهید. دقت داشته باشید که باید قبل از مرتب کردن کوتیکولها با استفاده از روغن کوتیکول آنها را نرم و مرطوب کنید و یا دست‌های خود را در آب گرم قرار دهید تا کوتیکول‌ها نرم شده و سپس آنها را مرتب کنید. ۳ ماه پس از کاشت، به شخص کاربلد مراجعه تا برای رسیدن هوا به ناخن، مدت کوتاهی آن را از روی ناخن طبیعی شما بردارد.

کاشت ناخن گیاهی یا فیبر

1- شخصى که اصلاً ناخن ندارد و مى خواهد ناخن مصنوعى بکارد، آن ناخن جزو بدن او نمى شود، چون رشد و نموّ ندارد و از اوّل این کاشتن جایز نیست، چون اضطرار ندارد. غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود. ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی). مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است . ناخن های مربعی، متناسب با انگشتان کوتاه ولی ناخن هایی بزرگ است.

برای کسانی که بستر ناخن چرب دارند یا فقط مستعد خرد شدن ناخن هستند، لاک ژل ممکن است حتی تا دو هفته دوام نداشته باشد. این روش را میتوان یکی از بدترین روش های کاشت ناخن دانست، معمولا در این روش سوهان کشی قبل از کاشت انجام نمیشود، ناخن را به ضدقارچ آغشته میکنند سپس پودر را بر ناخن مصنوعی گذاشته و آن را به ناخن میچسبانندو ناخن مصنوعی جدا خواهد شد. برای اینکه بتوانید خودتان کاشت ناخن در منزل را بیاموزید بهتر است قبل از آموزش کاشت ناخن، ابتدا با وسایل مورد نیاز کاشت ناخن آشنا شوید.

داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند. به‌طوری‌که هیچ لبه ی تیزی وجود نداشته و بر سطح ناخن هیچ خراشیدگی و شیاری دیده نشود. دقت، صحت و اعتبار مطالب در حوزه پزشکی اهمیت بالایی دارد. چراکه بسیاری از افراد جستجوکننده مطالب پزشکی، دانشی در این زمینه ندارند و تصمیم‌های مهمی را با مطالعه مقالات می‌گیرند.