۴۵ مدل کاشت ناخن کوتاه، مخصوص خانم های شیک و با کلاس رز سرخ

1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت باشد که در این‌ صورت آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود. در ضمن سلامت ناخن های شما خیلی مهم است و نیلسا هم ناجی ناخن های شما می باشد، پس عجله کنید تا دیر نشده این سلامتی را دوباره به دستان خود بازگردانید و ناخن های بسیار زیبا تری داشته باشید. می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد.

  • با توجه به اینکه کاشت ناخن انواع مختلفی دارد می‌توانید از کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن پلی ژل و روش‌های دیگر برای زیبایی ناخن‌هایتان استفاده کنید.
  • همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود.
  • در آرایشگاه ویونا کلیه خدمات مربوط به زیبایی ناخن، مدل های متنوع کاشت و گریم ناخن، پدیکور و مانیکور و … در سه شیفت کاری با انتخاب شما بانوان خوش سلیقه انجام می شود.

ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود. شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود. کاشت ناخن هلویی را میتوانید در منزل نیز انجام دهید ولی اگر لوازم و وسایل آن را ندارید بهتر است از یک ناخنکار در آرایشگاه کمک بگیرید.

آماده سازی پودر کاشت

راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد. در آرایشگاه ویونا کلیه خدمات مربوط به زیبایی ناخن، مدل های متنوع کاشت و گریم ناخن، پدیکور و مانیکور و … در سه شیفت کاری با انتخاب شما بانوان خوش سلیقه انجام می شود. در روش اول اکلیل را با پودر کاشت مخلوط کرده و طبق روش کاشت پودری تمام مراحل را انجام می دهیم. در پایان کار ذرات ریز اکلیل را روی ناخن ها مشاهده می کنید. میزان درخشندگی اکلیل بستگی به مقداراکلیلی دارد که با پودر مخلوط شده است.

امکان پشتیبانی هنرجو پس از اتمام دوره

روش‌های زیباسازی ناخن‌ها به انواع مدل کاشت ناخن مانیکور محدود شده که دارای قابلیت هایی مختلف در ایجاد زیبایی در ناخن‌ها می‌باشند از زیبایی باشند. این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش و یا یک نور LED دارد. در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود. دلیل این مساله رشد و تکثیر قارچ های میکروسکوپی است که از کراتین تغذیه می کنند.

این کار سبب نازک شدن لایه سطحی ناخن و ضعیف و آسیب پذیر شدن آن می شود. در این شرایط زمانی که مواد شیمیایی ناخن مصنوعی روی سطح نازک ناخن قرار می گیرد، احتمال جذب این مواد سمی از روی سطح ناخن و پوست بالا می رود. اگر قصد کاشت ناخن را دارید حتما به فردی متخصص مراجعه کنید تا از موادی با کیفیت عالی و مرغوب استفاده کند.