معرفی انواع روشهای کاشت ناخن + عکس زیبامون

نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود. در این روش از انواع کاشت ناخن از قلم استفاده نمی شود و از پودر و پرایمراستفاده می شود . به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد. کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید.

  • دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید.
  • نظارت و رفع اشکال نه تنها پس از اتمام دوره بایستی به صورت نامحدود ارائه گردد بلکه در حین آموزش نیز هنرجو حق دارد که تحت نظر مربی خود به اندازه کافی تمرین کند.
  • کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد.
  • برای هوا نگرفتن باید بر روی ناخن ها در آخر سوهان کشی دقیقی با زاویه 45 درجه انجام شود.

دریافت این مدرک مشروط به خرید قابل توجه از آن برند بوده و بعضی از مراکز آموزشی با داشتن قرار داد با این برند ها هنرجو را موظف به خرید مواد و تجهیزات از فروشگاه طرف قرارداد می کنند و پس از خرید مدرک مورد نظر صادر می شود. اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود. آرایشگاهی را برای کاشت ناخن انتخاب کنید که از مواد با کیفیت و مرغوب جهت کاشت ناخن استفاده کند. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود.

روش‌های متفاوت طراحی ناخن

از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند. استفاده از وسایل غیر استریل و چند بار مصرف در کاشت ناخن سبب ابتلای فرد به عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی می شود. برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن کاملا از بین می رود. در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم.

چطور ناخن کاشته شده را برداریم؟

برای جلوگیری از عفونت نیاز است هرچند یکبار آن را تمیز کنید. پوشاندن عیب‌ها و مشکلات ناخن که گاهی به‌صورت ارثی در ناخن وجود دارد، توصیه می‌شود. پس از چسباندن با استفاده از سوهان خط تیپ را محو و با استفاده از کاتر آن را به اندازه دلخواه ببرید. اگر قصد دارید در این کلاس ها ثبت نام کنید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید، تا وقت و پول شما هدر نرود. جهت دریافت جدیدترین مقالات حوزه سلامت و بهداشت عمومی به لیست ایمیلی بزرگ سیوطب بپیوندید.

بنابراین، کاشت ناخن با روش دیپ به طور کلی عمر طولانی‌تری خواهد داشت. البته اگر به درستی از آن مراقبت شود تا پنج هفته دوام خواهد داشت. درنتیجه ناخن‌های ژلی معمولا بین دو تا سه هفته دوام می‌آورند، در حالی که ناخن‌های ساخته شده با پودر غوطه‌ور می‌توانند تا پنج هفته دوام داشته باشند (با آماده‌سازی، کاشت و نگهداری مناسب). از تیپ برای بلند کردن قد ناخن در کاشت ناخن استفاده می شود.

از نگاه کردن به ناخن افراد می‌توان فهمید که آنها چقدر به نظافت و زیبایی خود اهمیت می‌دهند. اگر شما فردی هستید که به زیبایی خود اهمیت می‌دهید و سعی می‌کنید از به‌روزترین ترندهای مد و زیبایی پیروی کنید، قطعاً به فکر اکستنشن و کاشت ناخن افتاده‌اید. حتماً برای شما هم پیش آمده هنگامی که تصمیم به کاشت ناخن گرفته‌اید، در میان تنوع زیاد انواع کاشت دچار سردرگمی شده‌اید. ما در این مطلب تمامی مدل‌های کاشت ناخن را با جزئیات کامل برای شما عزیزان شرح داریم تا بتوانید با استفاده از این نکات و آموزش کاشت ناخن ، مدل کاشت ناخن مورد علاقه خود را راحت‌تر انتخاب کنید. کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است. در این مطلب تلاش کردیم انواع کاشت ناخن و عوارض کاشت ناخن را در کنار فواید کاشت ناخن بیان کنیم تا به کمک راهنمای پیش رو بتوانید کاشت ناخن مناسب خود را پیدا کنید و با آگاهی از عوارض آن برای کاشت ناخن دلخواهتان اقدام کنید.