مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

مهم نیست که شما به طور معمول خیلی آرایش می کنید یا ترجیح می دهید زیاد آرایش کنید، آزمایش یک ظاهر جدید و جسورانه در روز عروسی ایده آل نیست. شما باید آرایشتان را با خیال راحت اجرا کنید – می خواهید عکس های شما ماندگار باشند. برای داشتن نتایج تضمین شده، ظاهری را انتخاب کنید که شامل پوست درخشان، گونه های گلگون و لب های برافروخته باشد. از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. برای پوست بی عیب و نقص، باید مواردی را که مصرف می کنید در نظر بگیرید زیرا تا حد زیادی تعیین می کند که از چه نوع کانسیلری استفاده شود.

استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید. علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. دیگر محصول پوستی مهم برای زیرسازی پوست صورت، کانسیلر است. در واقع، کانسیلر در پوشش جوش‌ها، جای آکنه و موارد دیگر کاربرد دارد.

بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود.

هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید.

  • ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید.
  • در این مقاله مفصلا به آموزش آرایش صورت مانند آرایشگران حرفه‌ای پرداختیم.
  • برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد.
  • روی استخوان گونه را با کرم پودرهای مناسب روشن تر کنید.

این رنگ را بین استخوان گونه و چشم ها به صورت افقی پخش کنید تا دو نوار رنگی ایجاد گردد. در آخر، لب ها نیازی به داشتن رنگ بیش از حد مشخص ندارند. معمولا در این سبک از برق لب خنثی و یا شفاف استفاده می کنند. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید.

افزایش رشد مو ها با روش های طبیعی

می‌توانید با استفاده از رژگونه، میکاپ خود را تکمیل کنید و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک باشد. در مرحله بعد، با استفاده از یک براش، رژگونه را روی سیب‌های گونه‌های خود اعمال کنید تا میکاپ صورت شما را ظریف و طبیعی کند. شما باید براش را به شکل دایره‌ای حرکت دهید تا آرایش شما یکدست شود.

بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم.

داغ ترین مطالب

از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. کسانی که چشم های نزدیک به هم و یا چشم های ریز دارند ، بهتر است خط چشم پلک پایین را کامل نکشند. برای کشیدن یک خط چشم راحت ، با خط چشم انتهای مژه ها را نقطه گذاری کنید و سپس نقطه ها را به هم وصل کنید.

با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد.