آموزش آرایش صورت مركز سالن زيبایی شانی نو آرایشگاه عروس سالن آرایش سهروردی-تاپ ابرو

در این آموزش آرایش صورت باید بر ضرورت استفاده از رژ لب دوباره تأکید شود. این محصول، رنگ دلخواه را به لبهایتان اضافه و شکل دهان را تقویت می‌کند. رژ لب در فرمهای متعددی از رژ لب مایع تا رژ لب مات موجود است و در زیر آفتاب هر سایه‌ای را به خود می‌گیرد.

  • ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد.
  • اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود.
  • رژ لب های قرمز و تیره و زننده برای آرایش های دخترانه کاربرد زیادی ندارند.
  • یکی از اهداف ساریسا در تهیه این بخش از آموزش آرایش صورت اشاره به همین تفاوتهاست.
  • اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید.
  • با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر را در تمام صورت خود پخش کنید.

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند. برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید. بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند.

زیباترین مدل های آرایش کایلی جنر هنرپیشه مشهور

کانتور، سایه‌ها را ایجاد و ابعاد صورت را افزایش می‌دهد و هایلایتر زیباییهای صورت را برجسته می‌سازد. هایلایتر و کانتور در فرمولاسیونهای مایع، پودر و کرم نیز تولید و عرضه می‌شوند. آیا می‌خواهید راز صورت بی‌عیب و قلم زنی شده سلبریتیها را بدانید؟ بله، ساریسا در این آموزش آرایش صورت راز سلبریتیها را افشا می‌کند.

تا از نکات آرایش صورت عروس

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کلاس های تخصصی میکرو در سالن شبنم نظیف با تخفیف ویژه در حال ثبت نام است.ظرفیت کلاس ها محدود می باشد. پیشنهاد می کنیم از کرم مجله خبری میکاپ های مرغوب با چربی کم استفاده کنید. در غیر این صورت در مدت زمان کوتاه آرایش روی صورتتان جلوه بدی پیدا می کند و صورت چرب و براق دیده میشود. افراد دارای پوستهای چرب از کرمها و فونداسیونهای مات استفاده کنند.

انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟

به همین سادگی می توانید نواقص صورت را با میکاپ پنهان کنید. برای جلوگیری از آسیب به پوست خود از لوازم آرایشی مرغوب و طبیعی استفاده کنید. برای زیباتر شدن کارتان ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و با ریمل یا مداد ابرو را رنگ بزنید تا قاب چشمانتان مشخص شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را آرایش کنید. و به سبکی هنرمندانه با ایجاد تضاد بین آرایش چشمها با لب جذابیت بی‌ نظیری به چهره می‌دهد. وقتی که برنزه کننده صحیح را انتخاب کردید، اطمینان یابید که صورت خود را بیش از یک یا دو درجه تاریکتر نمی‌کنید.