آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

استفاده از مرطوب کننده ها باعث جلوه ی بهتر ناخن ها و دوام بیشتر آنها می­شود. همچنین استفاده از روغن های کوتیکول، استحکام ناخن را افزایش می­دهد و از ترک خوردن کاشت و خود ناخن جلوگیری می­کند. دستتان را بیرون آورده و با کلینکس ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون بگذارید . برای این کار ، به استون 100 درصد ، سوهان ناخن و بافر و پولیش نیاز دارید. اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند.

هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. در اتمام دوره آموزش کاشت ناخن، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد. برای دریافت هزینه دوره آموزش کاشت ناخن می بایست با سالن زیبایی نیلسا تماس بگیرید و بسته به شرایط به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی قیمت دوره اعلام می شود. انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش می تواند خطر آفرین باشد. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید.

  • بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.
  • استفاده از محصولات کاشت ناخن و چسب های ناخن های مصنوعی می تواند زمینه ساز بروز اگزمای تماسی باشد.
  • بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود.
  • این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است.
  • با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم.

کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد. ما با آموزش کاشت ناخن در منزل قصد داریم به شما که به هر دلیلی علاقه یا امکان رفتن به سالن های زیبایی را ندارید آموزش کاشت ناخن در منزل را یاد دهیم که چطور با وسایل اولیه در منزل برای خود ناخن بکارید و ناخن کار خود باشید.

در تولید این مدل هم از اکریلیک استفاده می‌شود، اما اکریلیکی که فرم ژله‌ای دارد. با قرار دادن ژله روی ناخن طبیعی از اشعه فرابنفش استفاده می‌شود تا ناخن مصنوعی سختی لازم را به دست بیاورد. بعد از رسیدن ناخن با پودر به ضخامت دلخواه، بافرینگ و سوهان کشی و پولیش می کنند. در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد.

خطرات کاشت ناخن پا

به دلیل ایجاد تنالیته و رنگ تیره و روشن در کاشت ناخن بیبی بومر، این روش را با نام کاشت هایلایت هم می شناسند. کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، مقداری از مواد مخصوص کاشت ناخن را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند. لمینت یا کاور کردن ناخن که در واقع همان کاشت ناخن است، با این تفاوت که در کاور کردن ناخن از تیپ استفاده نمی شود و تمامی موارد روی ناخن طبیعی شما انجام میشود. در دوره حرفه ای کاشت ناخن، کاور کردن ناخن هم اموزش داده میشود. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیراکاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است.

کاشت ناخن پودری نسبت به روش های دیگر محکم تر بوده و استحکام بالایی دارد. دقت داشته باشید که زمانی که می خواهید اقدام به ثبت نام کنید حتما مباحث آموزشی دوره مورد نظر را بررسی کنید و بعد به مقایسه قیمت آنها بپردازید. برای مثال دوره صفر تا صد آموزش کاشت ناخن تعاریف متفاوتی دارد. حال اینکه در برخی از سالن ها یا آموزشگاه های آرایشگری دوره مبتدی تا حرفه ای آموزش کاشت ناخن، دوره ای ده تا پانزده ساعت بوده و کمتر از ۳۰٪ از مباحث مورد نیاز برای نیل مسترینگ را آموزش می دهند. کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند.

حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود. نتایج روش کاشت ژله‌ای معمولا در مکان‌های خشک ترک می‌خورند. پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید. سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید. ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد.

مطالب مهم آموزشگاه آرایشگری

در انتهای مقاله ویدیوی آموزشی معرفی وسایل ضروری کاشت ناخن در دوره کاشت ناخن توسط مدرس فنی حرفه ای بین المللی توضیح داده می شود. تا انتهای مقاله با آموزشگاه آرایشگری زنانه ما همراه باشید. در این مرحله با استفاده از سوهان دستی ناخن‌های خود را به فرم و شکل دلخواه سوهان کنید و سطح صدف را به آرامی سوهان و بافر بزنید و بعد با براش مانیکور مواد اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید. به کمک استون مجدداً ناخنهای خود را تمیز کرده و با استفاده از پرایمر ناخن، رطوبت، روغن و هرگونه مواد اضافی بر روی ناخن خود را از بین ببرید. اگر چربی بر روی ناخن‌های شما باقی بماند، اکریلیک نمیتواند به خوبی بر روی سطح ناخن شما بچسبد.

افزایش احتمال عفونت باکتریایی

امروزه کاشت اکریلیک ناخن یکی از رایج ترین انواع کاشت ناخن محسوب می شود. گروهی از افراد با استناد به اینکه می‌توانند کاشت ناخن را در خانه انجام دهند، تصور میکنند که چنین کاری باعث ایجاد بهداشت بیشتر در این کار خواهد شد. اما با توجه به گفته‌های بالا و نظرات متخصصان پوست، باید گفت که چنین کاری هیچ تاثیری در بهبود شرایط نخواهد داشت. بلکه فقط با ایجاد آرامش ذهنی باعث عدم توجه افراد به نکات ریز و تحت کنترل قرار دادن سلامت ناخن می‌شود. در بسیاری از موارد افرادی که اقدام به کاشت ناخن می‌کنند، اصول بهداشتی را برای این کار رعایت نکرده و شرایط را برای انتقال انواع قارچ یا تکثیر باکتری‌ها ایجاد می‌کنند. استفاده از وسایل آلوده یا محیط غیربهداشتی بیشترین خطر را دارد که موجب پدید آمدن بیماری‌های پوستی بسیاری خواهد شد.