ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو-تاپ ابرو

این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید.

  • ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است.
  • کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها؛ کارمزد شبکه پالیگان، در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر بسیار پایین است.
  • برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل فروش ارز را طی کنید .
  • در حال حاضر، ۱۴٬۲۷۲ قطعه از این مجموعه ۴۵٬۰۰۰ تایی به فروش رفته است که ۳۲درصد از مالکان آن‌ها منحصربه‌فرد هستند.
  • کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند.

البته نمودار هیستوگرام MACD در حال افزایش است و این یعنی می‌تواند نشان‌دهنده نزدیک شدن به یک قله قیمتی باشد. نظر تحلیلگران در مورد آینده انکر ankr اکوسیستم انکر که در وب سایت خود به عنوان “تنها پلتفرمی که زیرساخت گره، استیکینگ و DeFi را برای توسعه… مجموعه پی ام ایکسچنج هیچ گونه کارمزد دلاری و کارمزد خدمات از کاربر دریافت نمیکنید و تمامی قیمت ها با قیمت مارکت جهانی محاسبه میگردد.

تحلیل ارز ماتیک برای خرید و فروش

محدودیت توکن مجله خبری میکاپ؛ ارز ماتیک، توکن بومی شبکه پالیگان است که برای پرداخت کارمزد و تقویت امنیت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مشکلات، ارز دیجیتال ماتیک این است که موارد استفاده از آن، فقط به داخل شبکه پالیگان محدود است و برای امور روزمره کارایی ندارد. پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست.

رشد روزانه

این سه نفر با هم پروژه ماتیک را راه‌اندازی کردند و بعداً نام آن را به پالیگان تغییر دادند. هدف این پلتفرم ایجاد «اینترنت بلاکچین‌های اتریوم» یعنی اکوسیستم چند زنجیره‌ای بلاکچین‌های سازگار با اتریوم است. به نظر می‌رسد این هدف با ارائه یک چارچوب ساده که توسعه دهندگان از طریق آن می‌توانند بلاکچین سفارشی سازگار با اتریوم خود را با یک کلیک راه‌اندازی کنند محقق شود. Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal در سال 2017 موفق به بنیان گذاری پروژه Matic Network شدند که با گذشت زمان نام آن را به Polygon تغییر داده اند. به وسیله سابقه درخشان بنیان گذاران ارز متیک در کمپانی WalletConnect و همچنین توسعه موتور اتریوم توانستند در سال 2019 با موفقیت و به صورت رسمی، ارز دیجیتال متیک را به بازار ارز دیجیتال عرضه کنند.

قیمت لحظه ای پالیگان

تحلیل تکنیکال، تاریخچه و سوابق یک کوین خاص را همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملاتش بررسی می‌کند. آنچه که برای تحلیل تکنیکال پالی گان (ماتیک) یا هر رمز ارز دیگری لازم است، شناخت ایده‌های محوری تئوری Dow است. البته گاهی روندی در بازار وجود ندارد و قیمت، داخل کانالی خاص جلو و عقب می‌رود. لازم به ذکر است که خرید رمز ارز از صرافی های مختلف، ممکن است با قیمت‌های متفاوتی انجام شود.

در حال حاضر، ۱۴٬۲۷۲ قطعه از این مجموعه ۴۵٬۰۰۰ تایی به فروش رفته است که ۳۲درصد از مالکان آن‌ها منحصربه‌فرد هستند. بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۷۲.۳۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود.