ارز دیجیتال ماتیک Matic یا پالیگان Polygon چیست؟ از رفیق نیمه راه اتریوم چه می دانیم! رمزینکس بلاگ رمزینکس بلاگ-تاپ ابرو

در نتیجه نباید نگرانی از بابت مقیاس‌های بزرگ داشته باشید؛ زیرا در صورت نیاز این پلتفرم شرایط فعالیت به شکل پایدار را برای شما فراهم خواهد کرد. از طرفی هم تمامی مراحل از آغاز ثبت‌نام تا خرید و فروش، واریز و برداشت را می‌توانید در اپلیکیشن اختصاصی رمزینکس انجام دهید. ماشین مجازی اتریوم یک بستر نرم افزاری است که توسعه دهندگان می‌توانند از آن برای ساختن برنامه‌های غیرمتمرکز خود استفاده کنند. اتریوم تا حدی به دلیل کاربر پسند بودن ماشین مجازی به محبوب‌ترین پلتفرم برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز تبدیل شد. پالیگان با رویکرد غیر متمرکز خود بلاکچین اتریوم را قادر می‌سازد تا هزار برابر قبل تراکنش پردازش کند. حتی با وجود راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری متعدد مبتنی بر اتریوم، پالیگان مزایای متمایز خود را دارد.

شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید، رمز ارزهایی که در ساختار خود الگوریتم اثبات کار یا PoW دارند، از جمله رمزارزهایی به شمار می‌آیند که شما می‌توانید آن‌ها را استخراج کنید. حال در رابطه با رمز ارز ماتیک باید گفت که به این شکل نیست و در ساختار آن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده شده است. بنابراین باید گفت که این ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها راه برای معامله آن خریدوفروش از طریق صرافی است. رمزارز یا کوین ماتیک یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم است که شبکه پالیگان را به جریان می‌اندازد. هدف ماتیک ارائه یک راه‌حل مقیاس‌پذیری پایدار در مسائلی مانند کارمزدهای بالا و سرعت پایین پردازش تراکنش‌ها است.

  • سلام صرافی ایرانی هست که متیک بر بستر bep2 رو ساپورت میکنه من خودم دارم صرافی رو ولی این بستر کارمزدش خیلی بالاست میتونی قبل نصب.
  • قبل از پرداخت به تحلیل تکنیکال Polygon در ابتدا بهتر است کمی با تاریخچه و نوع کارکرد این پلتفرم آشنا شویم.
  • برای نگه داری امن و مطمئن ارز هایی که خریداری میکنین لازمه که اطلاعاتی در مورد کیف پول های نگه داری ارز دیجیتال، مزایا و معایب هر کدومشون و همین طور درجه امنیتشون داشته باشین.
  • در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود.

ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن. شاید براتون سوال شده باشه که اصلا Pos چیه؟ خیلی راحت و خلاصه بخوام بگم روشیه که مشارکت کننده ها در یک شبکه غیرمتمرکز بر اساس اون با هم توافق میکنن و بر سر تراکنش ها و بلاک ها به اجماع واحد میرسن. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است. در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

نظرات کاربران درباره خرید ماتیک

هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید. البته صرافی نوبیتکس امن است؛ اما همیشه امن‌ترین مکان برای ذخیره‌سازی سرمایه شما یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبری است که کلید خصوصی حساب شما را در اختیار خودتان قرار می‌دهد. سال ۲۰۲۰ سالی پر از فراز نشیب برای ارزهای دیجیتال بوده است بسیاری از شرکت ها وارد یکی از ارزهای دیجیتال شده اند که حدوداً ۸۰ درصد بانک ها در زمینه ارزهای دیجیتال نقش پنهانی را داشتند. انتظار می‌رود در آینده تحولات جدیدی در زمینه ارزها رخ دهد و بانک‌ها بتوانند به صورت مستقیم بر روی ارزهای دیجیتال نظارت داشته باشد.

اطلاعات بازار تتری

فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. در ابتدا برای ثبت‌نام اولیه شما تنها به یک آدرس ایمیل فعال نیاز خواهید داشت. توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام در نوبیتکس از رمز عبور غیر تکراری و قدرتمندی استفاده کنید تا امنیت اولیه حساب کاربری‌‌ شما تضمین شود.

راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است. آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد. ریون کوین RVN چیست و چه کاری انجام می دهد؟ ریون کوین RVN به عنوان یک هارد فورک بیت کوین نسل بعدی که عملکرد قابل توجهی را به بازار اثبات کار اضافه… نظر تحلیلگران درمورد آینده اپتوس apt با توجه به تنوع بسیار زیاد ارزهای رمزنگاری شده موجود، می‌توان به خاطر داشت که چیزی که بیشتر آن‌ها را… مجله خبری میکاپ در کیف پول هایی که از آن پشتیبانی میکنند قابل نگهداری میباشد که از معتبر ترین آنها میتوان از تراست ولت،کوینومی، اتمیک ولت یاد کرد. Anurag Arjunمدیر ارشد و از بنیان گذاران پالیگان است.آرجون یک مدیر پروژه با تجربه می باشد که وایت پیپر شبکه ماتیک را طراحی و اجرا کرده است.