خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-تاپ ابرو

ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود. این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند. هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود.

  • پیشنهاد ما برای خرید یا فروش Polygon یا هر ارز دیجیتال دیگه معامله در بستر صرافی های آنلاین ارز دیجتال هستش، چرا که این صرافی ها تایید شده و قانونی هستن و اگر مشکلی پیش اومد امکان پیگیری وجود داره.
  • با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد.
  • قیمتی که در سال 2025 ارز دیجیتال متیک می تواند به آن دست یابد میان 13.19 دلار و 17.24 دلار است.

پالیگان یک لایه امنیتی بیشتر را به معماری شبکه خود افزوده است و استفاده از مکانیسم اثبات سهام در کنار معماری هایمدال باعث می‌شود پالیگان امنیت بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشد. اگرچه پالیگان به‌عنوان یک پلتفرم جداگانه طراحی شده است اما هنوز از همان توکن ابزاری، یعنی توکن مجله خبری میکاپ، استفاده می‌کند. از توکن‌های ماتیک برای اهداف گوناگونی از جمله رأی‌گیری در مورد پیشنهادات مربوط به بهبود پالیگان و مشارکت در حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. علاوه بر این، از این توکن‌ها برای پرداخت هزینه گس و تأمین امنیت شبکه از طریق استیکینگ استفاده می‌شود.

معایب ارز ماتیک

این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد. قبل از شروع همکاری با پلی گان، وی به عنوان مدیر عامل Scopeweaver و مدیر فنی گروه Welspune فعالیت کرده بود. تمرکز بر کاربرپسندی و راحتیه که مزیت بزرگی در دنیای ارز های دیجیتال محسوب میشه و پذیرش یک ارز رو در بین مردم افزایش میده. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

قیمت لحظه ای پالیگان

توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت را میتوانید در سایت پی ام ایکس چنج تجربه کنید. کافه ارز یک پلتفرم پرداخت ارزی بین المللی است که محیطی امن، آسان و اتوماتیک را برای خدمات مختلف ارزی از جمله خدمات پی پال، پرفکت مانی، ویزاکارت و مستر کارت و همچنین خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. این لایه یکی از مهم‌ترین و موثرترین لایه‌های در نظر گرفته شده برای شبکه ماتیک است؛ چراکه زنجیره‌های پالیگان در این لایه وجود دارند و باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شوند. از طرفی کنترل بخش‌های گوناگون پلتفرم Polygon مانند بخش تراکنش‌ها و استیکینگ نیز بر عهده این لایه است.

این ویژگی بدان معناست که رسیدن به اجماع توسط یک تیم منتخب از تولیدکنندگان بلوک که توسط افراد استیک کننده برای هر نقطه بازرسی (به‌عنوان مثال، هِدِر بلوک) تعیین شده‌اند تضمین می‌شود. این تولیدکنندگان به سیستم کمک می‌کنند تا بلوک‌ها را با سرعت بالایی ایجاد کند. قیمتی که در سال 2025 ارز دیجیتال متیک می تواند به آن دست یابد میان 13.19 دلار و 17.24 دلار است. اما توجه داشته باشید که این قیمت زمانی برای ارز MATIC محقق می شود که تمام مسیر خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و بازار ارز دیجیتال نیز روندی صعودی را طبق پیش بینی ها تجربه کند. پس از این فراز و نشیب روند صعودی جدید برای قیمت ارز متیک آغاز شده است و سقف قیمتی 2.9 دلار ثبت شده است و سرمایه گذاران را مجاب به تحلیل برای بهترین ناحیه قیمتی برای خرید کرده است.

کاربردها و مزایای رمزارز ماتیک

حجم عرضه در گردش فعلی ماتیک در حدود ۶/۶۷ میلیارد توکن و حداکثر عرضه آن ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ توکن است. مدل امنیتی پالیگان اختیاری است؛ به این معنا که در صورت عدم نیاز، نیازی به فدا کردن انعطاف پذیری به خاطر داشتن امنیت بیشتر نیست. معماری پالیگان از چهار لایه متمایز تشکیل شده است که هر یک مسئول طیف وسیعی از قابلیت‌ها و خدمات هستند که برای اهداف مشخص در نظر گرفته شده‌اند.

در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد. اگر می‌خواهید به خرید ارز دیجیتال ماتیک فکر کنید، ابتدا باید از نقاط قوت و ضعف این پروژه آگاه باشید. سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌هایی که چشم‌انداز روشن و مثبت ندارند، یکی از اشتباهاتی است که اکثر علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال، مرتکب آن می‌شوند. بنابراین در ادامه مزایا و معایب رمز ارز ماتیک را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.