دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-تاپ ابرو

استخراج‌هایی که با عنوان “ورتکس” صورت می‌پذیرند به صورت خودکار انجام شده و بدون درد می‌باشد و تمام آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست را درون یه محفظه انباشته می‌کند. روش هیدروفیشیال پوست روشی برای پاکسازی پوست و جوانسازی است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد. دارند؛ با استفاده از این روش می‌توان روند پیری پوست خود را کندتر کرد.

  • پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند.
  • اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید.
  • اگر به عنوان اسکینکر یا سالن آرایشی فعالیت دارید حتما در مورد خرید دستگاه هیدروفیشیال سوالاتی دارید و قصد دارید این دستگاه را در بهترین کیفیت و قیمت ممکن خریداری کنید.

مجله خبری میکاپ روشی غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می شود، و سپس منافذ را با سرم ها و مواد مغذی پوست پر می کند و باعث احیا و جوانسازی پوست می شود. سری (Hydro-Derm) دارای یک لبه ساینده است و به آرامی پوست را لایه برداری می کند. سَری (Hydro-Extraction) دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در این جابجایی جوش های سرهای سیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون می کشد و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند.

دستگاه فیشیال 5 کاره آکوا پیل آپ

منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را سفت کزده و چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده می‌شود. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین چه کارهایی را انجام می دهد؟

حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند. اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند. رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. همچنین تروکالا با دارا بودن مجوز های معتبر و لازم جهت فروش اینترنتی و داشتن درگاه های پرداخت معتبر بانکی و پشتیبانی قوی سعی دارد خریدی آسان و مورد اعتماد را برای مشتریان عزیز فراهم کند.

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. درمان به شیوه میکرودرم هیدرودرمی به صورت کامل و کافی پوست را از طریق تکنولوژی ورتکس یا همان حرکات مارپیچی پاکسازی، لایه برداری، هیدراته میکند و چربی های اضافه را نیز تخلیه می کند. این روش درمانی فوق العاده قوی آب درمانی را با تکنولوژی های پیشرفته پزشکی برای رسیدن به نتایج آنی و ماندگار ادغام کرده است.