دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین رابوطب

هزینه هیدرودرم (هیدروفیشیال) صورت بستگی به فاکتورهایی مثل تعداد جلسات درمانی دارد. مراحل و نحوه پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم (هیدروفیشیال)، راحت و بدون درد می‌باشد، همچنین این روش خطر و ضرری را برای افراد به دنبال ندارد. هیدرودرم یک روش درمانی مناسب برای پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش می‌باشد.

  • قلم حباب ساز برای پاکسازی پوست از طریق مکش از وسط به طرفین استفاده می شود.
  • این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود.
  • در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود.
  • برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد.

ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. زمانی که این دستگاه در تماس با پوست قرار می گیرد، منجر به لایه برداری در پوست می شود. بنابراین، آثار سطحی آکنه می تواند برطرف شود و خطوط ریز نیز می توانند کاهش یابند. اگر پوست چرب دارید، با کاهش اندازه منافذ میزان چربی آن کمتر می شود. این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند.

آکوافیشیال 12 کاره مجهز به هایفو وی مکس با برند سایان و گارانتی

سپس ما جلسات خود را با توجه به تایم شما تنظیم می‌کنیم، تا بهترین نتایج ممکن را دست آوریم. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.

لایه‌برداری

به همین دلیل است که تقاضا برای دستگاه زیبایی واتر جت رشد تصاعدی در بازار دارد. تجهیزات زیبایی هیدروفیشیال نوعی نوآوری در زمینه پزشکی و زیبایی است که انواع روش های تمیز کردن، لایه برداری، استخراج و آبرسان و لیفتینگ را با هم ترکیب کرده است. غیرتهاجمی بودن و کاربری آسان دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 7 کاره سبب شده تا عمل چوانسازی صورت با نرمی و لطافت بسیار بالایی انجام شود. به همین دلیل، این دستگاه چند کاره، جایگزین درمان های سنتی در سالن های زیبایی شده است. در طول عمل بوسیله این محصول، از اپلیکاتورهای ویژه ای استفاده می شود که برای هر مرحله جوانسازی به طور خاص اختصاص داده شده و برای هر بیمار منحصر به فرد است. یکی از بهترین مزایای هیدروفیشیال پوست این است که همه افراد در هر سن و سالی که باشند و هر نوع پوستی که داشته باشند، چ پوست خشک، چه پوست چرب و حتی پوست حساس می توانند، از این روش درمانی استفاده کنند.

چگونگی عملکرد دستگاه هیدروفیشیال

اسم دیگر این روش هیدرودرم نیز نام دارد که یک روش بدون لیزر و غیر تهاجمی است و وظیفه آن ارائه یک پوست شفاف و جوان به شماست. این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد. همان طور که گفته شد تولید اکسیژن هیدروژن همراه با اسانس، به سرعت در لایه درم از طریق تزریق فشار بالا برای تامین مواد مغذی نفوذ کرده در نتیجه کاهش چین و چروک، سفید، روشن و جوانسازی پوست اتفاق می افتد. در زمان انتخاب روش درمان پوست با واتر جت انواعی از گزینه های در دسترس وجود دارند.