دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-تاپ ابرو

اگر چشم ها نسبت به اجزای دیگر صورت ریزتر هستند می توانید با استفاده از خط چشم شکسته رو به بالا آن ها را آرایش کنید. در صورتی که چشم ها درشت هستند می توانید اصلا از خط چشم استفاده نکنید. مهم ترین ویژگی این سبک آرایش، استفاده از سایه های دودی و تیره برای پلک می باشد. قسمت داخلی پلک را سایه روشن بکشید و قسمت های بیرونی باید تیره تر شوند.

لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند. برای آن که دوام رژ لب شما بیشتر شود می توانید پرایمر سایه چشم را ابتدا به لب هایتان بزنید و سپس رژلب بزنید. در صورتی که می خواهید لب های خود را بزرگتر و یا کوچکتر نشان دهید، بهتر است از خط لب استفاده کنید. برای آن که زیبا و تمیز رژلب بزنید ابتدا دور لب را کرم پودر بزنید و سپس کار خود را شروع کنید. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد.

  • پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود.
  • برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید.
  • خوب است که هر خانمی ترفند هایی برای آرایش خود بداند و همیشه آن ها را رعایت کند حتی اگر خیلی وقت و حوصله ای برای آرایش کردن نداشته باشد.
  • دوره های آموزشی با مدت زمان خیلی کوتاه به دلیل اشاره کوتاه و کلی به سبک ها و مدل های آرایشی نتیجه خوبی نخواهد داشت و همچنین طولانی تر شدن زمان آموزش نیز نمی تواند اثر بهتری داشته باشد.
  • هم برنزه کننده و هم رژگونه در انواع مایع، کرم و پودر در بازار موجودند.

در این مقاله مراحل آرایش ساده صورت در منزل را برایتان شرح دادیم. همچنان کرم‌پودر یا پنکیک خود را هماهنگ با پوست صورت خود انتخاب کنید، نهایتا دو یا سه درجه تیره‌تر یا روشنتر آن را استفاده کنید. چون در این صورت آرایش شما غیر طبیعی و ناهماهنگ به نظر خواهد رسید. کرم پودر یا پنکیک را با یک براش یا پد در سطح صورت خود پخش کنید. حواستان باشد که رنگ فونداسیون شما به رنگ پوستتان نزدیک باشد و با آن اختلاف فاحشی نداشته باشد.

آموزش حرفه ای انواع روش‌های اکستنشن مو

برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید.

مرحله چهارم: چگونه پودر را اعمال کنید؟

از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود. همچنین، با روشن شدن اطراف چشم بتوانیم جلوه ای زیباتر به آرایش چشم بدهیم. این که با توجه به موقعیتی که قصد رفتن دارید سبک آرایش انتخاب کنید، یک مهارت است و لازم است برخی نکات خفن برای مجله خبری میکاپ را مد نظر قرار دهید. بنابراین بهتر است بخش مد و زیبایی امروز گفتنی را حتما دنبال کنید. یکی از بهترین پیشنهادهای کانسیلربا قیمت مناسب از برند ایرانی مشهورکالیستا متعلق به شرکت صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی «آریان کیمیا تک» است.

پرایمر لب

اگر از آرایش چشم اسموکی و رنگ های تیره استفاده کنید می توانید توجه را از گردی صورت کم کنید و به سمت چشم ها ببرید. اما اگر از رنگ های ملایم و بی روح استفاده کنید دیگر چشمان شما در مرکز توجه قرار نمی گیرند. پس از سایه های تیره و اسموکی، ریمل زیاد و مدل خط چشم های دنباله دار و رو به بالا استفاده کنید. همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت، روغن آراگان، خاویار، اسکراپ، پنبه و… می باشد. در این مدل آرایش همه قسمت های صورت به طور ظریف و زیبا آرایش می شوند. چشم ها و ابروها مانند دیگر روش ها سنگین و مصنوعی نیستند و بسیار نزدیک به حالت طبیعی خواهند بود.