دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-تاپ ابرو

برای شروع آموزش میکاپ صورت اروپایی ابتدا از چشم ها شروع می کنیم. مژه های سنگین و بلند و خط چشم های پهن و کشیده و دنباله دار در این میکاپ جایی ندارند. یک خط چشم ظریف و مرتب با یک دنباله کوچک که چشم ها را کشیده تر و درشت تر نشان دهد مناسب است.

اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، به کاوردهی کمتری نیاز خواهید داشت. بنابراین، باید فونداسیونی را انتخاب کنید که پوشش نازک و همواری را روی چهره ایجاد کند. اما اگر، برای مثال، روی صورت خود لک دارید، پوشش نازک نمی‌تواند مانع دیده شدن آنها شود.

  • اینکه از چه رنگ رژ لبی استفاده کنید بستگی به رنگ پوستتان دارد.
  • برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید.
  • پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید.
  • در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود.
  • و … وجود دارند که هر کدام بر اساس استفاده از رنگ و سبک اعمال آن با هم متفاوت‌اند.

ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است.

آرایشگر در منزل تهران | خدمات آرایشگاه سیار در تهران | آرایشگاه زنانه آنلاین در تهران

در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند. ‏قسمت آرایش شما می تونی رنگ رژ لبتون رو عوض کنید ، برا خودتون رژ گونه بزنید و … وکلی امکانات دیگه که می تونید صورت خودتون رو خوشگل خوشگل کنید، استیکر جذاب بذارین و .. بله، برای دوره گریم و میکاپ و تمامی دوره های آموزش آرایشگری در آموزشگاه هنرآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می گردد.

تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید. قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید. یادتان باشد نباید کانسیلر یا کرم پودر را زیاد و به طور افراطی روی صورت زد.

۱-     کرم‌پودر یا پنکیک بزنید

ابتدا قلم مو را در پودر خود قرار دهید تا هر گونه ماده اضافی پاک شود. به هر حال، می‌خواهید روش کسب اطمینان از پوشش دهی کامل را در این آموزش آرایش صورت یاد بگیرید. سپس، آن را به صورت خود فشار دهید تا اطمینان یابید که از آشفتگی میکاپ خود در فرایند اعمال جلوگیری می‌کنید.روی ناحیه‌هایی تمرکز کنید که احتمالاً در طول روز لمس خواهند شد (معمولاً ناحیه T). اولین محصولی که در این آموزش آرایش صورت با آن آشنا می‌شوید، پرایمر است.

این ترفندهای آرایشی شما را در عکس ها زیباتر می کند

یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش مجله خبری میکاپ، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و… زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد.