رژلب جامد؛ خرید و قیمت انواع رژلب جامد اصل خارجی شیمن شاپ-تاپ ابرو

رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود.

  • بنابراین برای اینکه به بهترین رنگ رژ لب برسید بهتر است بیش از یک عدد رژ در کیف آرایش خود داشته باشید.
  • رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.
  • رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • تاریخ استفاده از رژ لب به تمدن‌های باستان مثل ایران، یونان و مصر باز می‌گردد.

امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند.

فلورمار در فرمولاسیونرژ لب مدادی فلورمار از ویتامین E بهره برده است که از لب های شما در برابر اشعه های مضرر خورشید محافظت می کند. این محصول با کیفیت و رنگدهی فوق العاده ای که دارد، متناسب با سلایق و سبک های آرایشی مختلف می باشد. این مجله خبری میکاپ با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد. رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز رژ لب مایع با دوام گلدن رز، با کیفیت، ماندگار و بسیار غنی می باشد.

شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید. این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود. اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد.

رژ لب جامد این لی با SPF 10 شماره SC400

این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام کارایی مختلفی دارند. اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید. بافت درجه‌یک، رنگ‌های درخشان و متنوع و قیمت‌های اقتصادی این برندها همان پکیجی است که برای خرید رژ لب جامد به آن نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است.

رژ لب سیلکی شاین مای

مدل کالا از زمان تاسیس در زمستان 1398 همواره تلاش کرده تا مرغوب ترین کالاها را با بهترین قیمت فراهم کند و تنوع محصولات خود را روز به روز با افزودن قابلیت خرید از فروشگاه های معتبر سراسر دنیا همچون آمازون و eBay ، علی بالا و … ، افزایش دهد. پرداخت ایمن، ارسال اکسپرس، اصالت کالا و پشتیبانی 24 ساعته از جمله ویژگی های مدل کالاست که سبب یک تجربه شیرین از خرید اینترنتی می شود. رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند. رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند. مدلی را برگزینید که بیشترین کاربرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

در ترکیبات حجم دهنده لب از مواد تحریک کننده برای پوست لب استفاده شده است. این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود. در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید. چرا که تینت لب بر روی رنگ تاکید دارد و رژ مرواریدی باعث درخشندگی می شود.