قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال-تاپ ابرو

حال از آن‌جایی که پلتفرم پالیگان در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام یا POS استفاده می‌کند، امنیت بالایی دارد و به همین دلیل به یکی از ارزهای مطمئن تبدیل شده است. به نظر می‌رسد دلیل دیگر این افزایش قیمت اشتیاق شرکت‌ها به اجرای برنامه‌های مبتنی بر اتریوم خود با استفاده از شبکه پالیگان باشد. پالیگان یک انتخاب طبیعی برای ارائه دهندگان خدماتی است که می‌خواهند خدمات مقیاس‌پذیری لایه ۲ خود را با هزینه گس بسیار کمتر ارائه دهند. ارز دیجیتال ماتیک برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ با راه‌اندازی شبکه ماتیک منتشر شد. این پروژه با چشم‌انداز حل مشکلات ذاتی شبکه اتریوم در زمینه عملکرد و هزینه‌های بالای آن آغاز به کار کرد.

  • ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند.
  • شاید براتون سوال شده باشه که اصلا Pos چیه؟ خیلی راحت و خلاصه بخوام بگم روشیه که مشارکت کننده ها در یک شبکه غیرمتمرکز بر اساس اون با هم توافق میکنن و بر سر تراکنش ها و بلاک ها به اجماع واحد میرسن.
  • شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید .
  • پس از آن در فروش از طریق لانچ‌پد آوریل ۲۰۱۹ حدود ۱۹ درصد دیگر از این توکن با قیمت ۰/۰۰۲۶۳ دلار به ازای هر توکن فروخته شد.

حجم عرضه در گردش فعلی ماتیک در حدود ۶/۶۷ میلیارد توکن و حداکثر عرضه آن ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ توکن است. مدل امنیتی پالیگان اختیاری است؛ به این معنا که در صورت عدم نیاز، نیازی به فدا کردن انعطاف پذیری به خاطر داشتن امنیت بیشتر نیست. معماری پالیگان از چهار لایه متمایز تشکیل شده است که هر یک مسئول طیف وسیعی از قابلیت‌ها و خدمات هستند که برای اهداف مشخص در نظر گرفته شده‌اند.

مدت زمان انجام هر سفارش پالی‌گان (ماتیک) چقدر است ؟

هم‌چنین باید متذکر شد که در ساختار این شبکه از الگوریتم مخصوص POS استفاده شده است. پالیگان Polygon برای رفع محدودیت‌های اتریوم از جمله توان عملیاتی، سرعت تراکنش و عدم حاکمیت جامعه توسعه داده شده است. با طراحی، Polygon پلتفرمی است که برای راه‌اندازی زنجیره‌های بلاک‌چین ساخته شده است.

ظرفیت بازار

توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت را میتوانید در سایت پی ام ایکس چنج تجربه کنید. کافه ارز یک پلتفرم پرداخت ارزی بین المللی است که محیطی امن، آسان و اتوماتیک را برای خدمات مختلف ارزی از جمله خدمات پی پال، پرفکت مانی، ویزاکارت و مستر کارت و همچنین خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. این لایه یکی از مهم‌ترین و موثرترین لایه‌های در نظر گرفته شده برای شبکه ماتیک است؛ چراکه زنجیره‌های پالیگان در این لایه وجود دارند و باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شوند. از طرفی کنترل بخش‌های گوناگون پلتفرم Polygon مانند بخش تراکنش‌ها و استیکینگ نیز بر عهده این لایه است.

این ویژگی بدان معناست که رسیدن به اجماع توسط یک تیم منتخب از تولیدکنندگان بلوک که توسط افراد استیک کننده برای هر نقطه بازرسی (به‌عنوان مثال، هِدِر بلوک) تعیین شده‌اند تضمین می‌شود. این تولیدکنندگان به سیستم کمک می‌کنند تا بلوک‌ها را با سرعت بالایی ایجاد کند. قیمتی که در سال 2025 ارز دیجیتال متیک می تواند به آن دست یابد میان 13.19 دلار و 17.24 دلار است. اما توجه داشته باشید که این قیمت زمانی برای ارز MATIC محقق می شود که تمام مسیر خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و بازار ارز دیجیتال نیز روندی صعودی را طبق پیش بینی ها تجربه کند. پس از این فراز و نشیب روند صعودی جدید برای قیمت ارز متیک آغاز شده است و سقف قیمتی 2.9 دلار ثبت شده است و سرمایه گذاران را مجاب به تحلیل برای بهترین ناحیه قیمتی برای خرید کرده است.

این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد. قبل از شروع همکاری با پلی گان، وی به عنوان مدیر عامل Scopeweaver و مدیر فنی گروه Welspune فعالیت مجله خبری میکاپ کرده بود. تمرکز بر کاربرپسندی و راحتیه که مزیت بزرگی در دنیای ارز های دیجیتال محسوب میشه و پذیرش یک ارز رو در بین مردم افزایش میده. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

با این حال، اعضا همچنان در فرایند استیکینگ شرکت کرده و پاداش‌های مربوط به این نوع سرمایه‌گذاری را دریافت می‌کنند. اعتبارسنج‌های شبکه با استیک کردن توکن‌های ماتیک خود به‌عنوان وثیقه مالی می‌توانند به شبکهمکانیسم اجماع اثبات سهامملحق شوند. خرید اینترنتی لوازم آرایش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی atimatic به راحت ترین شکل قابل انجام می باشد پس همین حالا یک قدم به سمت سلامت و زیبایی بردارید. شما با تحلیل و بررسی قیمت می توانید درصد موفقیت خود را بیشتر کنید و با مدیریت سرمایه و مشخص کردن نسبت ریسک به ریوارد در بازارهای مالی سود مستمر داشته باشید.