هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ

با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد. پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید.

  • از آنجایی که این روش به پوست آسیب نمی رساند و عوارض جانبی ندارد، هر دو جنس و در هر سنی می توانید این درمان را امتحان کنید.
  • تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند.
  • می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد.
  • محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید.
  • تا چند روز پس از هیدرودرم پوست از مصرف محصولات حاوی رتینول اجتناب نمایید.
  • این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود.

آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند. جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود. اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند. توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد.

چگونه لب های تیره را روشن کنیم؟

تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود . پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود . معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه آکوافیشیال حال حاضر دنیا هندپیس میکرودرم هیدرودرمی یا میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان درما اف فوق پیشرفته حسگر دار هندپیس کولینگ یا همان سرد Cooling… این نور زیبا و جذاب باعث اکسیژن رسانی به سلول های پوست می شود و از پیری زودرس به طور شگفت انگیزی جلوگیری می کند.

دستگاه های چند کاره زیبایی و جوانسازی – کلیک کنید

این روش درمانی بدون درد است و برای تمام انواع پوست مناسب می باشد که منجر به آبرسانی قوی و سرزندگی چهره شما می شود. ویژگی های دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2 میکرودرم هیدروژنه جهت پاکسازی و لایه برداری عمیق و ابرسانی پوست ماساژور غلطکی جهت لیفتینگ، افزایش جریان خون و جوانسازی پوست صورت دسته اتصال بدنه، روشن… ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان سفید کننده و مرطوب کننده پوست جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها تزریق و… قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند. برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند.

کاربرد ماسک ال ای دی در دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره

در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود.