هیدروفیشیال چیست و کاربرد هیدروفشیال انواع دستگاه هیدروفیشیال سوپر فیشیال چند کاره

این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد. این دستگاه با افزایش جذب مواد مغذی فولیکول مو را تقویت می کند و عرضه طولانی مدت مواد مغذی به پوست را فراهم می کند. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند.

  • لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید.
  • با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند.
  • ولی در دنیای امروز به خاطر مواد شیمیایی و پاکسازی نادرست، پوست ما با مشکلات زیادی روبرو می شود.
  • این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند.
  • بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی، یکنواختی و شفافیت را در پوست خود احساس می کنند؛ اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این روش درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود.
  • افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است.

قلم هیدرودرم چند سَری مختلف دارد که استفاده از هر یک از آن‌ها عمل خاصی را روی صورت انجام می‌دهد. استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت. در این روش از انواع مشخصی از پرتوها که حاوی انرژی هستند برای تقویت رشد سلول‌ها استفاده می‌شود در حالیکه موجب می‌شود تا تولید الاستین و کلاژن پوست نیز افزایش یابد. با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.

کار دستگاه هیدروفیشیال پوست چیست؟

برای پوشاندن ناحیه هیدرودرم ‌شده می‌توانید از ضد آفتاب‌های حاوی SPF بالا (حداقل ۴۰) و وسایل محافظتی مانند چتر و کلاه های لبه‌دار استفاده نمایید. البته باید توجه داشت که افرادی که دچار بثورات فعال پوستی، زخم‌های باز روی صورت، آفتاب سوختگی یا روزاسه هستند؛ باید از انجام این روش خودداری نمایند. نکته مهم دیگر این است که قبل از اقدام به انجام روش هیدرودرم صورت باید از سلامت پوست خود کاملا مطمئن باشید؛ زیرا افرادی که دچار زخم های باز و بثورات پوستی هستند نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد.

چگونه ناخن هایمان را تقویت کنیم؟

سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند. •تا 24 ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. طول موج “آبی”423 نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، 1 میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب.

در نتیجه، پوست جوان تر و صاف تر نمایان می‌شود و منافذ بزرگ ظاهری کوچک تر و روشن تر خواهند داشت. این درمان انسداد منافذ را برطرف کرده و اندازه منافذ پوستتان را کاهش می دهد. این عفونت ها منجر به آکنه، جوش ها، حساسیت پوستی و فولیکولیت می شوند. البته چند مشکل پوستی خاص وجود دارد که موقتی بوده و بسیار شایع هستند. این مشکلات موقتی شامل رنگدانه سازی، تشکیل منافذ پوستی، خشکی پوست، جوش سر سیاه، زبری پوست و پیری پوست هستند.