هیدروفیشیال ۷ کاره انزوایتالی موتور سنگین Enzo Italy تروکالا

توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود. علاوه بر این هیدروفیشیال دارای تأثیر فوری می‌باشد و در عین حال به حفظ سلامت پوست در بلندمدت کمک می‌کند.

از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود. ازجمله تغییرات نسخه جدید، قرار دادن موتور های مجزا برای دستگاه با قابلیت استفاده همزمان از هر 7 دسته به صورت موازی اضافه کردن دستگاه ماسک ال ای دی صورت هفت رنگ با قدرت متمایز است. این دستگاه کلاژن را هم تحریک می کند و عمق چروک را کاهش می دهد و بطور کارآمدی رنگدانه‌سازی را درمان می کند. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود.

  • که از گذشته هم ثابت شده که باعث افزایش جریان خون میشود که خود باعث تحریک فرایند کلاژن سازی و افزایش الاستین میشود.
  • راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند.
  • همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند.
  • کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.

فناوری لایه برداری حباب های فوق- ریز و آب را ترکیب می کند تا در عمق پوست نفوذ کرده و به سلولهای پوست اجازه دهد تا با دریافت ترکیبات فعال خود را بازسازی کنند و سالم و سرزنده بمانند. در روش هیدرو میکرودرمابراسیون از نوک لایه برداری هیدرو برای افزایش پاکسازی پوست و آماده سازی پوست برای درمان اضافی استفاده می شود. این روش عمدتا برای لایه برداری پوست و افزایش گردش خون استفاده می شود. این دستگاه روشی ظریف، غیرتهاجمی و کارآمد برای حذف جوش های سرسیاه است زیرا سلول های مرده پوست را مکیده و جوش های سرسیاه را تخلیه می کند.

سرما درمانی ، درمانی آرامش بخش است که پس از هر نوع درمان ساینده صورت یا بدن ایده آل است. تسکین دهنده تحریک کننده پوست و کاهش قرمزی ، سرماخوردگی فواید زیادی دارد که باعث می شود مشتری احساس جوان سازی و تجدید نظر کند. کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است. این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد. این درمان رنگ چهره را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و هیچ‌گونه عوارض و عواقبی را در بر ندارد.

زمانی که آب داخل این مخزن بریزیم هم اکسیژن و هم هیدروژن تولید خواهد کرد. مخزن دوم برای مایع هدر رفته یا همان ضایعات دستگاه است که به این مخزن وارد می شود. HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. به همین علت نقش به سزایی در تقلیل چین و چروک‌های صورت ایفا میکند.

یکی دیگر از کاربردهایدستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری. محافظ پاک کننده پوست محافل تاریک دستگاه حذف کیف های چشم حلقوی تاریک را از بین می برد. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند. پس می توانید درمان زیبایی پوست با واتر جت را انتخاب کنید که روشی ساده و کارآمد است و نتایج موثری نیز ارائه می دهد. با این روش می توانید وضعیت پوستتان را حفظ کنید و اگر مشکلی دارید می‌توانید درمانی برای آن دریافت کنید.

دستگاه هیدرافیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینیکی نیوفیس برند سایان موتور سنگین

از جمله کاریرد های این سری می توان به بهبود خطوط ریز چشم ، تقویت سفتی پوست ، روشن شدن تیرگی چشم ها، لیفت صورت ، صاف شدن چین و چروک و بهبود کانتور صورت اشاره کرد. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود.

دسته تفنگ اسپری اکسیژن هیدروژن (H2O :

در مقابل روش هیدروفیشیال می تواند یک درمان تضمینی و بدون ریسک برای رسیدن به هدف مدنظر شما باشد. البته فراموش نکنید که قبل از هر مقایسه ای گفتیم تصمیم گیری بین این دو روش، به وضعیت پوست شما و نظر پزشک بستگی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی این سری، سفید و روشن کردن پوست می باشد با وجود این دسته پوست خود را بدون برخورد با مشکل، شاداب کنید. این دستگاه خارق العاده، 8 دسته و کارایی بی نظیر و شگفت انگیز دارد که فروشگاه اینترنتی سایان سنتر هر کدام از این دسته ها را در مرحله بعد برای شما معرفی خواهد کرد.

تماس با ما

به مشتریان و مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا دسترسی راحت تر و بدون عوارضی به درخشندگی و جوانسازی پوست خود داشته باشید. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد.