کاشت ناخن عوارض و فوایدکاشت ناخن در خانه 2021 سیوطب

دقت کنید بین هر ضربه، براش خود را روی حوله کاغذی پاک کنید تا از گرفتگی مواد بر روی براش جلوگیری شود. هنگامی که تمام ناخن با مواد اکریلیک پوشانده شد، 10 دقیقه صبر کنید تا مواد بر روی ناخن خشک شود. به‌جای استفاده از تکنیک کاشت اکریلیک پیشنهاد می‌شود از روش کاشت ژله‌ای استفاده کنید چرا که انعطاف‌پذیرتر است و به دلیل امکان رشد ناخن طبیعی شما احتمال بیماری‌های عفونت قارچی را کاهش می دهد. یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد خصوصا خانم‌ها داشتن ناخن‌های زیبا و بلند است. امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلف مثل زیبایی ناخن، از بین بردن مشکلات آن، نجویدن، تصمیم به کاشت ناخن می‌گیرند که عوارض و فواید زیادی دارد.

  • کاشت ناخن با ژل، یکی دیگه از انواع کاشت ناخن هست که از ماده ژل کامپوزیت تشکیل شده و به عنوان پوشش ژلی ناخن یا ژلیش ناخن هم مورد استفاده قرار میگیره.
  • معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود.
  • لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.
  • از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم.
  • مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد.

کاشت ناخن با فایبرگلاس در مقایسه با کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن با ژل محبوبیت زیادی ندارند و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار میگیره. کاشت ناخن پودری یکی از رایج‌ترین روشها برای کاشت ناخن هست که در این روش از مواد کامپوزیت اکریلیک که حالت پودری داره برای کاشت ناخن استفاده میشه. روشهای مختلفی برای کاشت ناخن وجود داره که هر ناخن‌کار با توجه به مهارت و تخصص خودش و همچنین خواست و نظر مشتری و مراجعه کننده، میتونه بهترین و مناسبترین روش کاشت ناخن رو مورد استفاده قرار بده. علاوه بر این، برخی از افراد عادت به جویدن ناخن دارند و همین موضوع شکل و ظاهر نازیبا و بدفرمی رو برای ناخنها به وجود میاره. این افراد میتونن با کاشت ناخن، این عادت بد رو از خودشون دور کنند و از این طریق، فرصت رشد کردن رو برای ناخنهای طبیعی خودشون فراهم کنند.

آیه‌الله العظمی وحید خراسانی در این‌باره چه فرموده‌اند؟

این عضو کراتینی سیستم پوششی بدن که مانند نمایشگری حساس قابلیت تصویر کردن کمی‌ها و کاستی‌های بدن ما را نیز دارد به عنوان عضوی بی روح، قابلیت تغییرپذیری داشته و با اعمال هنرهای پر ظرافت، به یکی از وجوه زیبایی بانوان تبدیل می گردد. یکی از این اعمال هنری پر ظرافت کاشت ناخن مصنوعی می‌باشد. این نوع از کاشت دارای معروفیت کمتری است اما برای بانوانی که علاقه به زیبایی طبیعی دارند، بسیار محبوب است. در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند. استفاده از پودر هلویی برای کسانی که ناخن کوتاه دراند، باعث پوشاندن کامل صدف ناخن شده و زیبایی ناخن را دو چندان میکند.

برای کاشت ناخن پودری حدود یک ساعت و نیم به زمان نیاز دارید. کاشت ناخن ژله ای برای افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می کنند، مناسب نیست. معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند.

به گفته این متخصص رابطه‌ای مستقیم بین افزایش کاشت ناخن در کشور و پیدایش بیماری‌های قارچی پوست وجود دارد. همچنین یکی از دغدغه‌های ایشان ترکیبات سرطان‌زای موجود در مواد مصرفی است. کیفیت کم مواد پودر و یا آغشته نبودن قلمو به لیکویید می تواند موجب ترک ناخن کاشت شود.

چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟

یک نوع بیس کات به دلخواه خود حتما به همراه داشته باشید. برای حفظ نرمی و طراوت ناخن و پوست اطراف آن حتما این روغن را به همراه خود داشته باشید. بعد از مانیکور برای دورتراشی ناخن به وسیله ای به نام نیپر نیاز داریم.

برای ریموو کردن این نوع کاشت لازم است ناخن ها به زمان 10 دقیقه داخل استون خالص قرار بگیرند تا ناخن ها جدا شوند. بعد از اینکه ژل را درون قالب به خوبی پخش کردید به آرامی قالب را از انتهای ناخن روی سطح ناخن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا هوای زیر ناخن خارج شود. همانطور که قالب را نگه داشته‌اید دست خود را زیر دستگاه UV بگذارید و 60 تا 90 ثانیه صبر کنید تا ژل خشک شود. پس از خشک شدن مواد، قالب را به آرامی از روی ناخنها بردارید. اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید.