کاشت ناخن مصنوعی چیست؟ کاشت ناخن مصنوعی و برداشتن آن در خانه-تاپ ابرو

در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. از یک سوهان ناخن نرم یا بافر استفاده کنید تا سطح های ناخن‌های شما کمی خشن تر شود و درخشش آن از بین برود.این مجله خبری میکاپ کار سطح مناسب تری برای چسباندن اکریلیک بر روی ناخن‌ فراهم می کند. بعد از انجام این کار با استفاده از براش مانیکور و یا با استفاده از مقداری پنبه و استون سطح ناخن‌های خود را مجدداً تمیز کنید تا هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح آنها باقی نماند.

  • چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در این صورت پوست آن ها دچار اگزما شده و باید هر چه سریع تر ناخن‌های مصنوعی خود را بردارند.
  • مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده و یا آغشته نشدن قلموی کار به لیکویید سبب ترک خوردن ناخن ها می شود.
  • ابتدا پیش از هر کاری، تک‌تک تیپ‌ها را تست کنید تا سایز مناسب هر انگشت را بیابید.
  • بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود.

در اینجا بعد از اینکه تمام مواد اضافی را از روی سطح ناخن‌ها پاک کردید یک لایه نازک تاپکوت بر روی سطح آنها بزنید تا سطحی صاف و صیقلی داشته باشید. سپس از لاک ژل‌های رنگی برای تزیین ناخن‌های خود استفاده کنید. اکریلیک مایع را در یک ظرف و مقداری از پودر اکریلیک را در ظرف دیگری بریزید. دقت کنید بین هر ضربه، براش خود را روی حوله کاغذی پاک کنید تا از گرفتگی مواد بر روی براش جلوگیری شود. هنگامی که تمام ناخن با مواد اکریلیک پوشانده شد، 10 دقیقه صبر کنید تا مواد بر روی ناخن خشک شود.

روش کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد. کاشت ناخن‌ بلند از مدل ناخن‌هایی است که با طرح‌های پیچیده‌ی خود توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند و زیبایی منحصر به فردی هم دارد، اما کاشت ناخن کوتاه هم اخیرا ترند روز شده است. کاشت ناخن کوتاه مدتی است که طرفداران خود را پیدا کرده به خصوص در بین افرادی که به دلایل مختلف ناخن‌های شکننده‌ و بسیار کوتاهی دارند.

انتخاب سایز مناسب قالب:

اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید. طراحی رنگارنگ ناخن ها در فصل تابستان بسیار مورد علاقه دختران قرار می گیرد. و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. اگر از همان شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند در مورد کیفیت کارهایی نظیر کاشت ناخن سوال کنید حتما این پاسخ را خواهید شنید که “اصلا خوب نیست” و در عین اینکه خدمات گرانی ارائه می دهند کیفیت بالایی ندارند و مدل های جدید خیلی گران است.

شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید. با توجه به اینکه شما می‌خواهید اکریلیک، به ناخنهای شما بچسبد و نه به پوست شما، در نتیجه باید کوتیکول‌های خود را با استفاده از عقب زننده دهنده کوتیکول به عقب ببرید و با کمک نیپر آنها را مرتب و قیچی کنید. اگر عقب زننده کوتیکول نداشتید می توانید با استفاده از یک چوب بستنی این کار را به راحتی انجام دهید. دقت داشته باشید که باید قبل از مرتب کردن کوتیکولها با استفاده از روغن کوتیکول آنها را نرم و مرطوب کنید و یا دست‌های خود را در آب گرم قرار دهید تا کوتیکول‌ها نرم شده و سپس آنها را مرتب کنید.

مزایای کاشت ناخن

کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود.